خبر فوری

 
 
سفر هیئت ارتش متحده اسلامی به ریاست ژنرال راحیل شریف به پاکستان
کد خبر :629061014

21:53 1397/11/21


برچسب ها : ارتش, ارتش متحده اسلامی, پاکستان, ژنرال راحیل شریف,

هیئت ائتلاف نظامی ارتش متحده اسلامی به رهبری ژنرال راحیل شریف امروز ( یک شنبه) وارد پاکستان خواهد شد.


 

به گزارش راز نیوز، هیئت ائتلاف نظامی ارتش اسلامی شامل 40 کشور به رهبری ژنرال راحیل شریف امروز ( یک شنبه) با ورود به کشور پاکستان و اقامت 2 روزه در آن، با مقامات مهم این کشور همچون : نخست وزیر، رئیس ستاد ارتش پاکستان ، وزیر امور خارجه، رئیس مجلس سنا صادق سنجرانی و دیگر مقامات پاکستانی دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

گفتنی است هیئت ارتش ائتلاف اسلامی 40 کشور به صدارت ژنرال بازنشسته پاکستان امروز به پاکستان خواهد رسید. این نخستین سفر ائتلاف ارتش اسلامی به پاکستان است که به مدت دو روز در پاکستان اقامت خواهد گزید.

در این دو روز، هیئت ارتش اسلامی با مقامات عالی رتبه سیاسی و نظامی کشور پاکستان دیدار و گفتگو خواهند کرد. قابل ذکر است که ژنرال راحیل شریف، رئیس اسبق ستاد کل ارتش پاکستان که در حال حاضر در عربستان سعودی بوده و رهبری ائتلاف ارتش اسلامی 40 کشور را برعهده دارد، با نخست وزیر پاکستان عمران خان دیدار خصوصی انجام خواهد داد.
طی این دیدار ها مباحثی همچون سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، اقدامات در این زمینه، امور مهم منطقه و اقدامات ارتش متحده اسلامی در مبارزه با تروریسم، محور اصلی گفت‌وگو ها خواهند بود.

لازم به ذکر است که این سفر هیئت ارتش متحده اسلامی به پاکستان از لحاظ استراتژیکی حامل پیام و اهمیت بسزایی است.

ارسال نظر

 
1