خبر فوری

 
 
سفر نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه به عربستان سعودی
کد خبر :1014348573

09:28 1397/08/01


برچسب ها : پاکستان, عربستان سعودی, عمران خان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه روز گذشته با استقبال فیصل بن سلمان فرماندار مدینه و سفیر عربستان وارد مدینه منوره شد.


 

مدینه:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو،عمران خان نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه روز گذشته با استقبال فیصل بن سلمان فرماندار مدینه و سفیر عربستان وارد مدینه منوره شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده عمران خان نخست وزیر پاکستان به منظور شرکت در اجلاس سرمایه گذاری عربستان در صدر هیئت عالی رتبه به عربستان سفر کرده است.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه ،اسد عمر وزیر خزانه داری،فواد چودری وزیر رسانه،عبدالرزاق داوود مشاور امور بازرگانی نخست وزیر پاکستان و هارون شریف رئیس هیئت سرمایه گذاری،نخست وزیر پاکستان را همراهی میکنند.

عمران خان پس از زیارت حرم پیامبر اسلام(ص)،در اجلاس 3 روزه سرمایه گذاری عربستان شرکت خواهد کرد.

عمران خان در این اجلاس فرصت ها و امکانات سرمایه گذاری را تبیین خواهد نمود و برنامه 5 سال آینده خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.

پس از گم شدن جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان سعودی و کشف ابعاد جدیدی از وضعیت وی و اذعان مقامات عربستان سعودی به کشته شدن این روزنامه نگار عربستانی،بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی در اعتراض به قتل جمال خاشقجی از حضور در اجلاس سرمایه گذاری امتناع نموده اند.

ارسال نظر

 
1