خبر فوری

 
 
سفر نایب رئیس مجلس ملی پاکستان به آذربایجان به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت حیدر علی اف
کد خبر :2087039586

11:42 1402/02/27


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, تجارت, روابط دوجانبه, زاهد اکرم درانی, سرمایه گذاری, نایب رئیس مجلس ملی پاکستان,

زاهد اکرم درانی نایب رئیس مجلس ملی پاکستان طی سخنرانی در مراسم سالگرد رهبر ملی آذربایجان، گفت: روابط دوستانه دیرینه و برادرانه میان باکو و اسلام آباد برقرار هستند و مردم دو کشور وابستگی و محبت عمیقی به یکدیگر دارند.


آذربایجان: به گزارش راز نیوز| زاهد اکرم درانی نایب رئیس مجلس ملی پاکستان به منظور شرکت در مراسم صدمین سالگرد حیدر علی اف رهبر ملی آذربایجان به دعوت رئیس مجلس ملی آذربایجان روز سه شنبه (26 اردیبهشت) به این کشور سفر کرد.

زاهد اکرم درانی طی سخنرانی در مراسم ویژه مجلس شورای ملی آذربایجان از حیدر علی اف رهبر ملی آذربایجان قدردانی کرد و بر تقویت بیشتر روابط دوکشور پاکستان و آذربایجان تاکید کرد و گفت: روابط دوستانه دیرینه و برادرانه میان باکو و اسلام آباد برقرار هستند و مردم دو کشور وابستگی و محبت عمیقی به یکدیگر دارند.

گفتنی است این نشست میزبان نمایندگان از بین الملل بود.

نایب رئیس مجلس ملی پاکستان در ادامه تلاش های رهبر ملی آذربایجان در راستای استقلال، تمامیت ارضی و آزادی آذربایجان را مورد ستایش قرار داد و با اعتراف به چشم انداز حیدر علی اف به عنوان یک رهبر ملی، تصریح داشت که این چشم انداز نقش مهمی در توسعه و رفاه آذربایجان ایفا خواهد کرد.

وی در ادامه بر گسترش و تعمیق مناسبات دوطرفه در زمینه تبادل هیئت های دوطرفه در سطح مردمی و پارلمانی، تقویت تجارت، سرمایه گذاری، انرژی، گردشگری و آموزش تاکید کرد. زاهد اکرم درانی بر اهمیت صلح و ثبات منطقه ای تاکید کرد و گفت: افزایش همکاری و مشارکت پاکستان و آذربایجان نیاز روز برای مقباله با چالش های فعلی می باشد.

ارسال نظر

 
1