خبر فوری

 
 
سفر مقام ارشد آمریکایی در امور مبارزه با مواد مخدر به پاکستان
کد خبر :966151319

11:18 1401/04/09


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دستیار وزیر امور خارجه در امور بین الملل مواد مخدر و اجرای قانون آمریکا, مبارزه با مواد مخدر, وزارت امور خارجه آمریکا, وزیر فدرال مبارزه با مواد مخدر پاکستان,

منابع آگاه از سفر یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا به پاکستان برای رایزنی و هم افزایی با مقامات این کشور در زمینه مقابله با مواد مخدر خبر دادند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از سفر یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا به پاکستان برای رایزنی و هم افزایی با مقامات این کشور در زمینه مقابله با مواد مخدر خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تاد دی رابینسون دستیار وزیر امور خارجه در امور بین الملل مواد مخدر و اجرای قانون آمریکا روز گذشته در سفری سه روزه وارد پاکستان شد.

هدف از این سفر دیدار با مقامات ارشد پاکستان و رایزنی در خصوص اجرای قوانین بین المللی و مبارزه با مواد مخدر عنوان شده است.

طبق گفته وزارت امور خارجه آمریکا رابینسون دستیار وزیر امور خارجه در جریان سفر خود به پاکستان با مقامات عالی رتبه پاکستان دیدار و در خصوص همکاری میان آمریکا و پاکستان در زمینه های گوناگونی همچون مصرف مواد مخدر، مسائل جنسیتی، جنایات بین المللی و امنیت مرزی بحث و رایزنی خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1