خبر فوری

 
سفر معظم احمد خان کمیساریای عالی پاکستان به شهر بیرمنگام و ولز
کد خبر :1718726754

14:47 1400/04/06


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, شهردار, گسترش همکاری, کمیساریای عالی پاکستان,

معظم علی خان کمیساریای عالی پاکستان در انگلیس جهت کسترش روابط میان پاکستان و انگلیس به بیرمنگام و ولز سفر کرد


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| معظم علی خان کمیساریای عالی پاکستان در انگلیس جهت کسترش روابط میان پاکستان و انگلیس به بیرمنگام و ولز سفر کرد.

معظم علی خان در روز دوم سفر خود با شهردار میدلندز غربی، شهردار بیرمنگام، نماینده پارلمان بیرمنگام، شورای محلی، افسران اتاق بازرگانی بیرمنگام، بازرگانان برجسته، مدیر اجرای استادیوم جاستین، مدیران ارشد دانشگاه بیرمنگام و رسانه ها جلسات مفصلی داشته است، در این جلسات در مورد تقویت و استحکام بیشتر روابط میان دو کشور بحث و گفتگو صورت گرفته است.

کمیساریای عالی در ملاقات مجازی خود با شهردار اداره ترکیبی درباره موضوعات مورد علاقه به گفتگو پرداخت، کمیساریای عالی با قدردانی از تعامل نزدیک شهردار با جامعه پاکستانی در میدلندز غربی بر اهمیت تقویت این روابط از طریق فرصت های بیشتر پس از ویروس کرونا تاکید کرده و شهردار را به سفر پاکستان دعوت کرد.

کمیساریای عالی همچنین در گفتگو با خالد محمود و مایک اولی نمایندگان اجرایی ناحیه بهبود مشاغل در مورد امکان تقویت روابط چند جانبه بین دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت، وی گفت: بخش بزرگی از جامعه پاکستان پایه محکم برای تقویت روابط دوجانبه  را فراهم می کنند، وی همچنین در مورد بهبود مشاغل با مدیر اجرایی گفتگو کرد.

کمیساریای عالی در گفتگو با محمد افضل شهردار بیرمنگام و مشاوران محلی و استوارت کین مدیر اجرایی استادیوم ادگباستون در مورد موضوعات مربوط به جوانان، جهانگردی و تجارت گفتگو کرد.

جلسات با جامعه بازرگانی و مقامات اتاق بازرگانی بیرمنگام، مانند دیدار با مندی هیز، انجم خان ، نصیر آوان، استفانی بوز در شناسایی گام های مهم برای بهبود روابط تجاری دوجانبه بسیار مفید بوده است .

کمیساریایی عالی با برجسته کردن رتبه بهتر پاکستان از نظر سهولت تجارت، در جلسات بر ضرورت سرمایه گذاری در پاکستان تاکید کرد و گفت: در این حوزه میتوان از ظرفیت 222 میلیون نفری از طبقه متوسط پاکستان استفاده کرد، با حضور نیروی کار ماهر اقتصادی و چارچوب قانون پسندیده تجارت، جامعه کسب و کار باید برای بهره مندی پیش برود.

وی همچنین از دانشگاه شهر بیرمنگام بازدید کرده و بر ضرورت افزایش همکاری در آموزش عالی و تحقیقات تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1