خبر فوری

 
سفر مخفیانه مقامات دو کشور عربی بحرین و امارات متحده عربی پاکستان
کد خبر :442938166

17:23 1399/11/04


برچسب ها : پادشاه بحرین, پاکستان و امارات متحده عربی, پاکستان و بحرین, پرنده کم یاب هوبره, حمد بن عیسی, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, ولیعهد ابوظبی,

منابع آگاه از سفر مخفیانه پادشاه بحرین و ولیعهد ابوظبی به منظور شکار پرنده نایاب هوبره به پاکستان خبر دادند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از سفر مخفیانه پادشاه بحرین و ولیعهد ابوظبی به منظور شکار پرنده نایاب هوبره به پاکستان خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی به منظور شکار پرنده هوبره روز جمعه به صورت مخفیانه وارد پاکستان شده است و حمد بن عیسی بن سلمان الخلیفه پادشاه بحرین نیز پیش از وی در پاکستان به سر می برد.

این مقامات کشورهای عربی قرار است در صحرای چولستان واقع در جنوب ایالت پنجاب به شکار پرنده هوبره بپردازند، مجوز مربوط به شکار این پرنده نایاب مهر ماه سال جاری از سوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان صادر شده بود.

لازم به ذکر است پیش از این خبرگزاری های پاکستان از سفر قریب الوقوع پادشاه بحرین و ولیعهد ابوظبی برای انجام برنامه های شکار به پاکستان خبر داده بودند، این در حالی است که منابع نزدیک به سفارت این کشورها اعلام نمودند که این دو مقام عرب در سفر به پاکستان 3 الی 5 بهمن ماه در ایالت بلوچستان به شکار هوبره خواهند پرداخت.

همچنین احتمال می رود این مقامات پس از پایان برنامه شکار خود با سفر به اسلام آباد با مقامات دولتی و نظامی این کشور دیدار و گفتگو کنند، زیرا این مقامات پیش از این نیز در سفر مخفیانه خود به پاکستان پس از پایان برنامه شکار به اسلام آباد رفته و مقامات دولتی دیدار داشتند.

ارسال نظر

 
1