خبر فوری

 
 
سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به رومانی و دیدار با مقامات نظامی این کشور
کد خبر :1114291804

14:52 1398/08/25


برچسب ها : پاکستان و رومانی, ظفر محمود عباسی, نیروی دریای پاکستان, نیروی دریایی رومانی,

دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در ادامه سفرهای رسمی خود به کشورهای خارجی وارد بخارست پایتخت رومانی شد.


 

بخارست: به گزارش راز نیوز| دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در ادامه سفرهای رسمی خود به کشورهای خارجی وارد بخارست پایتخت رومانی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دریاسالار ظفر محمود عباسی در جریان سفر به رومانی با فرمانده ستاد دفاع و فرمانده نیروی دریایی این کشور به صورت جداگانه دیدار نمود.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان با استقبال رسمی همتای رومانیایی خود و رژه رسمی نیروی تشریفات، در مرکز فرماندهی نیروی دریایی رومانی حضور یافت.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری های دریایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، دریاسالار ظفر محمود عباسی در جریان این دیدار، همتای رومانیایی خود را از تلاش ها و اقدامات نیروی دریایی پاکستان برای حفظ امنیت دریایی و ایجاد ثبات در منطقه آگاه نمود.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان سپس با حضور در مرکز کشتی سازی دومینو با مدیر عامل این شرکت دیدار کرد و مسئولان شرکت کشتی سازی دومینو ظفر محمود عباسی را از پیشرفت های صورت گرفته در پروژه های متعلق به نیروی دریایی پاکستان آگاه نمودند.

ارسال نظر

 
1