خبر فوری

 
 
سفر عمران خان به امارات متحده عربی
کد خبر :643217407

13:58 1397/08/26


برچسب ها : امارات, امارات متحده عربی, پاکستان,

نخست وزیر پاکستان عمران خان تصمیم به سفر امارات متحده عربی گرفته است. عمران خان طی این سفر خود با ولیعهد امارات دیدار و گفتو گو خواهد کرد


نخست وزیر پاکستان عمران خان تصمیم به سفر امارات متحده عربی گرفته است. عمران خان طی این سفر خود با ولیعهد امارات دیدار و گفتو گو خواهد کرد ،گفتنی است امکان دارد طی این دیدار پس از چین و عربستان سعودی، اکنون امارات متحده عربی نیز به پاکستان بسته کمک مالی دهد.

به گزارش منابع خبری جیو نیوز، عمران خان طی سفر یک روزه خود فردا (یک شنبه) به امارات متحده عربی خواهد رفت، گفتنی است طی این سفر وی علاوه بر دیدار با ولیعهد امارات، با دیگر شخصیت ها و مقامات مهم امارات متحده عربی نیز دیدار خواهد کرد.
این سفر عمران خان تحت برنامه های سفری وی به عنوان همکاری اقتصادی ممالک دوست است. پس از همکاری اقتصادی از جانب چین و عربستان سعودی اکنون امکان دریافت بسته کمک مالی بزرگی از امارات نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که عمران خان پس از چین، عربستان سعودی، آماده سفر به مالزی بود اما به دلیل امکان ارائه بسته کمک مالی بزرگ از سوی امارات متحده عربی ، وی اکنون سفر به مالزی را لغو و عازم سفر به امارات متحده عربی است.

ارسال نظر

 
1