خبر فوری

 
سفر سه روزه سفیر امارات در پاکستان به ایالت سند
کد خبر :2036446533

19:38 1400/05/20


برچسب ها : ایالت سند, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات, عمران اسماعیل, محمد علی جناح, مراد علی شاه, کراچی,

حمد عبید الزعابی سفیر امارات در پایان سفر سه روزه خود به کراچی از مزار محمد علی جناح رهبر پاکستان دیدن کرد و در مقبر ایشان تاج گل گذاشت.


کراچی : به گزارش راز نیوز | حمد عبید الزعابی سفیر امارات در پایان سفر سه روزه خود به کراچی از مزار محمد علی جناح رهبر پاکستان دیدن کرد و در مقبر ایشان تاج گل گذاشت. در جریان بازدید از مقبره رهبر پاکستان، بخيت عتيق الرمشى سرکنسول امارات متحده عربی در کراچی حمد عبید الزعابی را همراهی کرد.

در ادامه سفیر امارات از موزه اقلام رهبر بزرگ پاکستان بازدید کرده و همچنین در محل مزار درخت کاشت. و در پیامی خطاب به ملت پاکستان گفت: با گرامیداشت هفتاد و چهارمین روز استقلال پاکستان ، ما محمد علی جناح رهبر بزرگ پاکستان و مبارزات و دستاوردهای ایشان را با احترام به یاد آورده و احترام خود را برای مردم و رهبری این کشور ابراز می کنیم.

حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی همچنین با عمران اسماعیل فرماندار سند و مراد علی شاه وزیر ارشد سند در کراچی دیدار کرد.

همچنین سفیر امارات در سفر خود به سند ، با رضا باقر فرماندار بانک دولتی پاکستان(SBP)  تماس گرفت و راهکار های افزایش همکاری ها و برنامه های مشترک میان دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در پایان سفیر امارات با رئیس سازمان لیگ مسلمانان پاکستان و  با صبغت الله شاه رشدی دیدار و درگذشت مادرش را به وی تسلیت گفت.

ارسال نظر

 
1