خبر فوری

 
 
سفر زلمی خلیل زاد نماینده خصوصی آمریکا به پاکستان
کد خبر :1850979707

15:27 1398/03/11


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, روند صلح افغانستان, زلمی خلیل زاد,

زلمی خلیل زاد نماینده خصوصی آمریکا در زمینه صلح افغانستان فردا یکشنبه وارد اسلام آباد شده و در نشست مشورتی پاکستان_آمریکا در وزارت امور خارجه شرکت به عمل خواهد آورد.


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، زلمی خلیل زاد نماینده خصوصی آمریکا در زمینه صلح افغانستان فردا یکشنبه وارد اسلام آباد شده و در نشست مشورتی پاکستان_آمریکا در وزارت امور خارجه شرکت به عمل خواهد آورد.
به گفته منابع محلی پاکستان، تلاش ها برای برپایی هرچه سریعتر امنیت در افغانستان و پیروزی در ماموریت صلح افزایش پیدا کرده اند، احتمال سفر زلمی خلیل زاد به پاکستان وجود دارد. در اجلاس مشورتی موضوعاتی چون روابط دوجانبه و امنیت بین المللی محور اصلی گفتگو قرار خواهند گرفت و به گفته منابع وزارت خارجه پاکستان، زلمی خلیل زاد در رابطه با روند صلح افغانستان از پاکستان مشورت خواهد گرفت. تیم آمریکایی با مقامات ارشد مردمی و نظامی پاکستان دیدار هایی انجام خواهد داد.

قابل ذکر است زلمی خلیل زاد در اواخر ماه قبلی میلادی نیز سفری به پاکستان و دیدارهایی با مقامات کشور پاکستان داشت. طبق اعلامیه مشترک منتشر شده، دو کشور آمریکا و پاکستان بر تسریع روند صلح افغانستان تاکید ورزیدند.

ارسال نظر

 
1