خبر فوری

 
 
سفر زلمی خلیل زاد به پاکستان برای بار چهارم به تاخیر افتاد
کد خبر :511424745

13:58 1397/10/26


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, زلمی خلیل زاد, طالبان,

واشنگتن : نماینده خصوصی آمریکا برای ماموریت صلح افغانستان زلمی خلیل زاد امروز نیز به دلیل اقامت در افغانستان، سفر خود به پاکستان را به تاخیر انداخت.


واشنگتن : نماینده خصوصی آمریکا برای ماموریت صلح افغانستان زلمی خلیل زاد امروز نیز به دلیل اقامت در افغانستان، سفر خود به پاکستان را به تاخیر انداخت.

به گزارش راز نيوز، زلمی خلیل زاد با تاخیر روز گذشته خود همچنان نتوانست به اسلام آباد پاکستان سفر بکند. گفتنی است قرار بود وی ظهر روز گذشته به پاکستان برسد اما وی تاکنون به دلیل اقامت در افغانستان نتوانسته است به پاکستان سفر بکند . ناگفه نماند که سفر وی به پاکستان پس از اعلام زمان ، برای بار چهارم با تاخیر مواجه شده است .

به گفته منابع سفارتی پاکستان، سفارت آمریکا در پاکستان این کشور را از تغییرات بوجود آمده در برنامه سفری زلمی خلیل زاد آگاه کرده است. این درحالی است که تاخیر زلمی خلیل زاد برای بار چهارم، موجب ابراز نارضایتی مقامات وزارت خارجه این کشور شده است.

گفتنی است زلمی خلیل زاد به همراه الیس ویلز معاون وزارت امور خارجه آمریکا به پاکستان سفر خواهد کرد. از طرفی ناگفته نماند که معاون خصوصی آمریکا لیزا کرتس روز گذشته به اسلام آباد رسید، اما تاکنون وی نیز با مقامات وزارت امور خارجه پاکستان دیداری نداشته است.

منابع خبری سفارت در این خصوص اظهار داشته اند که هر سه مقام آمریکایی باهم با مقامات پاکستانی دیدار خواهند کرد.

قابل ذکر است که زلمی خلیل زاد علاوه بر وزیر امور خارجه پاکستان شاه‌ محمود قریشی و معاون وی تهمینه جنجوعه، با دیگر مقامات ارشد این کشور نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1