خبر فوری

 
 
سفر رسمی احمد لدهیانوی به همراه ارتش پاکستان به وزیرستان شمالی + خبر تکمیلی
کد خبر :693351062

16:57 1397/10/07


برچسب ها : ارتش, اهل سنت والجماعت, پاکستان, وزیرستان شمالی,

رهبر اهل سنت و الجماعت پاکستان احمد لدهیانوی به همراه ارتش این کشور به وزیرستان شمالی سفر کرده است.


 

رهبر اهل سنت و الجماعت پاکستان احمد لدهیانوی به همراه ارتش این کشور به وزیرستان شمالی سفر کرده است. گفتنی است به همراه وی مفتی عبد الرحیم از بانیان جامعه الرشید و فضل الرحمن خلیل نیز بوده اند.

لازم به ذکر است که احمد لدهیانوی از رهبران ضد شیعه ای است که چندی پیش در بیاینه ای ابراز داشته بود که باید عبادتگاه ها و حسینیه های شیعیان را به خارج از شهر ها منتقل کرد، و اگر یکی از افراد اهل سنت نیز به دیدن آنها به خارج از شهر بروند و یا در عبادتشان با آنها شریک شوند، آنها نیز متهم بوده و باید آنها را مجازات کرد.
سفر رسمی وی به همراه ارتش پاکستان به وزیرستان شمالی نشان دهنده تروریست پرور بودن ارتش پاکستان و اقدامات آن علیه شیعیان توسط گروه های تکفیری و تروریستی تشکیل شده توسط ارتش پاکستان است.

 

 

 

 

 

خبر تکمیلی :


لازم به ذکر است که در این سفر ارتش پاکستان به همراه سران گروه های تروریستی که صاحب نظرات به شدت منفی و علیه شیعه هستند، برخی از رهبران شیعه نیز در این جمع به چشم می خورند. این برنامه سفر ارتش پاکستان به همراه رؤسای گروه های تروریستی و چند تن از رهبران شیعه حامل دو پیام مهم است :
1) ما همه با هم متحد و در کنار یکدیگر هستیم
2) تمامی گروه های مذهبی و غیر مذهبی تحت نظر و فرمان ارتش پاکستان هستند
اما سوالی که برای بیشتر پیروان مذهب شیعه بوجود می آید، آن این است که به چه منظور رهبران شیعه با روسای گروه های تروریستی که علاوه بر آنکه صاحب نظرات به شدت منفی علیه شیعه بوده و قاتل شیعیان در پاکستان نیز هستند، در این سفر در یک کادر تصویری به چشم می خورند؟ چرا باید این چند تن به همراه تروریست هایی که قاتل جان هزاران بی گناه هستند، سفر کنند؟
قابل ذکر است که عارف واحدی، امین شهیدی و افتخار نقوی از اعضای شورای علماء شیعه هستند که در این سفر ارتش به وزیرستان شمالی، به همراه سران تروریست ها سفر کرده اند.
ناگفته نماند که این اقدام سه تن از شخصیت های معروف شیعه موجب نارضایتی و اعتراض شدید شیعیان پاکستان شده است.

 

 

ارسال نظر

 
1