خبر فوری

 
 
سفر بن سلمان به چین
کد خبر :1552826446

18:07 1397/11/26


برچسب ها : بن سلمان, پالایشگاه, چین, سرمایه گذاری, عربستان سعودی, نفت,

وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای از سفر بن سلمان به چین در هفته آینده خبر داده است.


 

به گزارش راز نیوز، وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای از سفر بن سلمان به چین در هفته آینده خبر داده است. گفتنی است این سفر در ادامه سفر کشورهای آسیایی بن سلمان خواهد بود. وزارت خارجه چین همچنین ابراز داشت که طی سفر دو روزه بن سلمان به چین در روز های پنج شنبه و جمعه هفته آینده، وی با رئیس جمهور چین و معاون هین ژینگ دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه چین جینگ شوانگ در مصاحبه خبری گفت : این سفر موجب ارتقاء و گسترش روابط دو کشور چین _ عربستان سعودی و پیشرفت پروژه راهداری CPEC خواهد شد.

لازم به ذکر است که این بازدید و سفر ها به عنوان یک سرمایه گذاری عظیم در پروژه های پالایش و پتروشیمی از سوی یکی از بزرگترین تولید و صادر کنندگان نفت در جهان به منظور جلب رضایت و اعتماد خریداران نفت خود است.

ولیعهد عربستان سعودی در سفرهای آسیایی خود به کشورهای پاکستان، چین، هند، مالزی و اندونزی سفر خواهد کرد.

ناگفته نماند که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی فردا ( شنبه) وارد کشور پاکستان خواهد شد. برای سفر وی به پاکستان تدابیر امنیتی شدیدی اعمال شده و بسیاری از مقامات سیاسی و مذهبی این کشور از سفر وی خوشحال و برخی دیگر به دلیل جنایات وی در کشورهای اسلامی انتقادات شدیدی انجام داده اند. بن سلمان در این سفر خود نه تنها سرمایه گذاری بزرگ و تاریخی در پاکستان انجام خواهد داد، بلکه بسیاری از توافقنامه ها و قرار دادها را نیز امضاء خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1