خبر فوری

 
 
سفر 5 روزه وزیر امور مذهبی پاکستان به عربستان سعودی
کد خبر :2106148521

20:53 1398/02/03


برچسب ها : پاکستان, حج و زیارت, حجاج, عربستان سعودی,

پیر نور الحق قادری به همراه هیئت همراه در سفر 5 روزه خود به عربستان سعودی، با وزیر حج سعودی و مقامات مرتبطه دیدار و در خصوص اقدامات انجام شده برای تسهیل امور زائران گفتگو کرد.


 

 

به گزارش راز نيوز، پیر نور الحق قادری به همراه هیئت همراه در سفر 5 روزه خود به عربستان سعودی، با وزیر حج سعودی و مقامات مرتبطه دیدار و در خصوص اقدامات انجام شده برای تسهیل امور زائران گفتگو کرد. وی طی این سفر با دکتر محمد صالح همتای عربستانی خود دیدار مهمی انجام داد. وی در این دیدار ابراز داشت، استقبال گرمی از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در سفرش به پاکستان انجام شد، خادمین حرمین شریفین همواره در صف نخست خدمت به زوار و حجاج هستند. وی افزود، اقدامات انجام شده در زمینه تسهیل امور برای حجاج در سال 2019 میلادی رضایت بخش هستند، به زودی ظرفیت حجاج پاکستانی را افزایش خواهیم داد و همچون اسلام آباد، از دیگر شهر ها نیز پروژه جاده تا مکه آغاز شود.
نور الحق قادری در سفر 5 روزه خود، پس از بررسی اقدامات انجام شده، از مناطق منی، مزدلفه و عرفات نیز بازدید به عمل آورد. پیر نور الحق قادری پس از سفر پنج روزه خود به سعودی، به پایتخت پاکستان اسلام آباد رسید.

ارسال نظر

 
1