خبر فوری

 
سفر 19 تن از افسران پلیس پاکستانی برای آموزش های پیشرفته حرفه ای به آمریکا
کد خبر :1604665791

18:33 1401/03/01


برچسب ها : آموزش نظامی, افسر پلیس, افسران, ایالات متحده آمریکا, ایالت تگزاس, پاکستان و آمریکا, پلیس پاکستان, روابط نظامی,

19 تن از افسران پلیس پاکستانی برای آموزش های حرفه ای پیشرفته به آمریکا سفر کرده اند.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| 19 تن از افسران پلیس پاکستانی برای آموزش های حرفه ای پیشرفته به آمریکا سفر کرده اند.

گفتنی است وزارت امور خارجه ایالات متحده، دفتر بین المللی مبارزه با مواد مخدر INL اسپانسر ارائه آموزش های پیشرفته و به روز به نوزده تن از افسران پلیس پاکستانی می باشد.

شایان ذکر است بیش از 300 افسر پلیس، افسران مجری قانون، افسران آموزشی از 50 ایالت آمریکا و 16 کشور در یک کنفرانس چهار روزه (از 23 مه الی 26 مه / 2 تا 5 خرداد) در شهر فورت ورث واقع در ایالت تگزاس شرکت خواهند کرد. "انجمن بین المللی مدیران استاندارد های اجرای قانون و آموزش IADLEST" زیرمجموعه سازمان آموزش های پیشرفته آمریکا طی نشست های مختلفی آموزش های پیشرفته و به روز به افسران پلیس فراهم خواهد کرد.

این آموزش ها شامل موضوعاتی از قبیل انتخاب دقیق پرسنل برای استخدام، امنیت افسران و رفاه آنها، دوره های آموزشی موثر برای افسران، پلیس مبتنی بر پایگاه داده ها، چالش های فرهنگی، توسعه مربی و رهبری، می باشد.

سفارتخانه آمریکا در اسلام آباد اظهار داشت که این آموزش ها تلاش های مبتنی بر مدت 40 ساله آمریکا جهت بهبود دفاع از شهر زیر سایه "عدالت، امنیت و رفاه" و با هدف افزایش توانایی نهادهای امنیتی پاکستان صورت می گیرد. سازمان بین المللی مبارزه با مواد مخدر و اجرای قانون آمریکا تاکنون بیش از 2 هزار تن از دادستان، قاضی، روسای دادگاه و بازرسان پاکستانی را برای رسیدگی بهتر آموزش داده است.

به گفته سفارتخانه، علاوه بر آن بیش از 314 افسر و زندان بان های پاکستانی برای آموزش حرفه ای در مرکز آموزش بین المللی مدیریت اصلاحی و در ایالت کلرادو آمریکا با هزینه آمریکا آموزش دیده اند. معمولا این آموزش ها به افسرانی فراهم می شود که زندانی های خیلی خطرناک وابسته به گروه های افراط گرا را کنترل و مدیریت می کنند.

ارسال نظر

 
1