خبر فوری

 
 
سفارتخانه عربستان در اسلام آباد: روابط پاکستان_سعودی بر اساس برادری، محبت و ایمان استوار است
کد خبر :985285041

15:08 1398/06/28


برچسب ها : پاکستان, سفارتخانه, عربستان سعودی, عمران خان, نخست وزیر,

علی خالد الدوسری مسئول بخش رسانه ای سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد در بیانی ابراز داشت که وی به رهبری نواف بن سعید المالکی سفیر سعودی در پاکستان نقش موثر خود در زمینه تقویت و رشد روابط دوستانه دو کشور پاکستان_سعودی را ایفا خواهد نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، علی خالد الدوسری مسئول بخش رسانه ای سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد در بیانی ابراز داشت که وی به رهبری نواف بن سعید المالکی سفیر سعودی در پاکستان نقش موثر خود در زمینه تقویت و رشد روابط دوستانه دو کشور پاکستان_سعودی را ایفا خواهد نمود. وی با این امر که روابط میان دو کشور عمیق و تاریخی هستند، ابراز داشت که این روابط ضامن آینده امت مسلمانان هستند. علی خالد خاطر نشان کرد، نواف بن سعید المالکی نقش اساسی در تقویت روابط برادرانه و تاریخی بین پاکستان و عربستان سعودی دارد و روابط میان ملت دو کشور بر مبنای اخوت اسلامی به یکدیگر گره خورده اند. همان طور که مردم پاکستان، سعودی را به عنوان مرکز دینی خود دوست دارند و احترام می‌گذراند، مردم عربستان سعودی نیز از صمیم قلب ملت پاکستان را دوست داشته و خواستار تقویت و استحکام این روابط هستند.

همچنین لازم به ذکر است خانم فردوس عاشق اعوان معاون خصوصی اطلاع رسانی نخست وزیر پاکستان نیز در پیام تویتری خود با اشاره به سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به عربستان سعودی، آن را تجلی از روابط برادرانه بین دو کشور عنوان کرد و افزود، سفر اخیر موجب تقویت و تعمیق روابط برادرانه میان دو طرف می‌شود.

ارسال نظر

 
1