خبر فوری

 
 
سفارت ایران اتهامات مربوط به ارتباط عوامل حوادث تروریستی اخیر کراچی با این کشور را رد کرد
کد خبر :561099550

09:52 1401/02/30


برچسب ها : انفجار بمب, پاکستان و ایران, پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, سفارت ایران, سی تی دی, مدیر اجرایی شهر کراچی, کراچی,

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد اتهامات وارده مبنی بر ارتباط عوامل حوادث اخیر تروریستی در شهر کراچی با ایران را رد و تکذیب نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد اتهامات وارده مبنی بر ارتباط عوامل حوادث اخیر تروریستی در شهر کراچی با ایران را رد و تکذیب نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بخش مطبوعات سفارت ایران در اسلام آباد روز گذشته در پاسخ به سوالاتی در خصوص برخی از اظهار نظرها مبنی بر ارتباط عوامل مرتبط با حادثه اخیر تروریستی در شهر کراچی با افرادی در داخل ایران اعلام داشت: اینگونه اتهام زنی بدون مدارک و مستندات غیر حرفه ای و غیر قابل قبول است که با هدف آسیب رساندن به روابط برادرانه میان ایران و پاکستان صورت می گیرد.

در این بیانیه آمده است بدون شک یک طرف ثالث در این میان سعی دارد روابط برادرانه و دوستانه بین ایران و پاکستان را دچار تنش کند، روابط نزدیک ایران و پاکستان هیچگاه تحت تاثیر توطئه های دشمنان قرار نخواهد گرفت.

در ادامه این بیانیه از رسانه ها خواسته شده است بر اساس منابع مستند و رسمی اقدام به اظهار نظر و نشر اخبار بپردازند.

لازم به ذکر است روز گذشته مقامات دولتی و امنیتی ایالت سند در نشست خبری در خصوص حادثه انفجار در منطقه صدر از ارتباط مغز متفکر این حمله با عواملی در داخل خاک ایران خبر داده و مدعی شدند فردی که با استفاده از کنترل از راه دور اقدام به انفجار در منطقه صدر کراچی نموده است از فردی به نام اصغر شاه که در ایران حضور دارد دستور می گرفت و کنترل می شد.

بخوانید: گزارش دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از ارتباط عوامل انفجار اخیر با افرادی در داخل ایران

ارسال نظر

 
1