خبر فوری

 
 
سعودی: پاکستان را به عنوان قدرت و ثبات منطقه ای می‌شناسیم
کد خبر :548815772

15:07 1398/04/09


برچسب ها : ارتش, پاکستان, دریا سالار, عربستان سعودی, نیروی دریایی,

دریاسالار فهد بن عبدالله الغوفیلی فرمانده کل نیروی دریایی عربستان سعودی طی سخنرانی در پایان بیستمین دوره کمیسیون خدمات کوتاه و 111 دوره ناو آموزی فارغ التحصیلان در آکادمی نیروی دریایی ارتش پاکستان در منوره گفت: سعودی، پاکستان را به عنوان قدرت و ثبات منطقه ای می‌شناسد و هردو کشور در تلاش برای ثبات جهانی و امنیت منطقه ای هستند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، دریاسالار فهد بن عبدالله الغوفیلی فرمانده کل نیروی دریایی عربستان سعودی طی سخنرانی در پایان بیستمین دوره کمیسیون خدمات کوتاه و 111 دوره ناو آموزی فارغ التحصیلان در آکادمی نیروی دریایی ارتش پاکستان در منوره گفت: سعودی، پاکستان را به عنوان قدرت و ثبات منطقه ای می‌شناسد و هردو کشور در تلاش برای ثبات جهانی و امنیت منطقه ای هستند.
به گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، دریاسالار ارتش عربستان با حضور در آکادمی مورد استقبال مرسوم توسط دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده کل ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان قرار گرفت.
قابل ذکر است 77 نفر از ناو آموزی و 98 نفر از دوره خدمات کوتاه مدت به همراه 25 زن از آکادمی نیروی دریایی ارتش پاکستان فارغ التحصیل شدند. در میان فارغ التحصیلان دوره ناو آموزی 2 نفر از بحرین، 7 نفر از قطر و 3 فرد از کشور عربستان سعودی نیز حضور داشتند.
فهد بن عبدالله در ادامه سخنرانی خود در مراسم فارغ التحصیلان گفت: پاکستان کشور دوست و برادر سعودی است. خاورمیانه درحال عبور از بحرانی ترین برهه تاریخی است و عربستان در این میان خواستار امنیت در تمامی زمینه ها است. کشور پاکستان در داخل و خارج از مرزهای خود قربانیان بسیاری را برای امنیت اهدا کرده است.
ناگفته نماند دریاسالار فهد بن عبد الله نیز دوران آموزشی ابتدایی خود را در پاکستان گذرانده است.

ارسال نظر

 
1