خبر فوری

 
 
سری نگر: هلاکت سه تروریست مسلح در جریان درگیری با نیروهای امنیتی هند
کد خبر :730874961

12:46 1399/06/27


برچسب ها : پلیس هند, سری نگر, نیروهای امنیتی هند, کشمیر اشغالی, کشمیر هند,

در جریان درگیری تروریست های مسلح با نیروهای امنیتی هند در منطقه بته مالو شهر سری نگر مرکز منطقه جامو و کشمیر سه تروریست به هلاکت رسیده و 3 تن از نظامیان هند نیز زخمی شدند.


 

سری نگر: به گزارش راز نیوز| در جریان درگیری تروریست های مسلح با نیروهای امنیتی هند در منطقه بته مالو شهر سری نگر مرکز منطقه جامو و کشمیر سه تروریست به هلاکت رسیده و 3 تن از نظامیان هند نیز زخمی شدند.

مقامات رسمی هند در این خصوص خبر دادند: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور تروریست های مسلح در فردوس آباد منطقه بته مالو، پلیس حوالی ساعت سه بامداد روز پنجشنبه به همراه نیروهای کمکی خود عملیات نظامی را در این منطقه آغاز نمود.

این مقام هندی افزود: پس از حضور نیروهای پلیس در مخفیگاه تروریست ها درگیری میان دو طرف آغاز گردید که در اثر سه تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

در جریان درگیری نیروهای پلیس هند با تروریست های مسلح یک افسر درجه دار به همراه دو سرباز پلیس دچار جراحت شدند که بلافاصله به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافتند.

همچنین در جریان تبادل آتش میان نیروهای پلیس و تروریست های مسلح، یک شهروند غیرنظامی زن به نام کوثر با سن تقریبی 45 سال دچار جراحت شد که در مسیر انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

تعداد زیادی از نیروهای امنیتی هند به منظور مقابله با هرگونه اعتراضات مردمی در خیابان های منطقه مستقر شده اند.

ارسال نظر

 
1