خبر فوری

 
 
سرکنسول چین در کراچی: پاکستان برای پیشرفت نیاز به تمرکز بر سیاست های مستقل و دائمی اقتصادی دارد
کد خبر :693678616

15:27 1400/01/14


برچسب ها : پاکستان و چین, تجارت, سرکنسول چین, فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان,

لی بی جیان سرکنسول چین طی سخنرانی در فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان ضمن انتقاد از سیاست های غیرمستقل و درحال تغییر اقتصادی پاکستان، گفت: اگر پاکستان به دبنال پیشرفت بوده و خواستار توسعه است، باید بر سیاست های مستقل و دائمی اقتصادی متمرکز شده و به آنها توجه کند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| لی بی جیان سرکنسول چین طی سخنرانی در فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان ضمن انتقاد از سیاست های غیرمستقل و درحال تغییر اقتصادی پاکستان، اظهار داشت: اگر پاکستان به دبنال پیشرفت بوده و خواستار توسعه است، باید بر سیاست های مستقل اقتصادی متمرکز شده و به آنها توجه کند، اینجا سیاست های اقتصادی هنگام صبحانه و ناهار متفاوت هستند. وی ضمن مطرح کردن مشکلات و موانع موجود در مسیر روابط تجاری فیمابین، از ایمنی و حفاظت از تجار چینی و افرادی که در پاکستان کار می کنند گلایه کرد و در ادامه گفت: هیچ سیاست اقتصادی دائمی توسط دولت در پاکستان وجود ندارد. اینجا هنگام صبحانه یک سیاست است و پس از ناهار یک سیاست دیگر، این امر نگران کننده است.

سرکنسول چین در ادامه سخنان گلایه آمیز خود گفت: کمبود زیر ساخت اینجا، به روابط تجاری و صنعتی ما نیز ضربه وارد می کند، کراچی، بزرگترین بندر پاکستانی است که جهت گسترش فعالیت های بازرگانی برای ما مناسب است، اما عدم وجود کارگران متخصص به فضای بازرگانی آسیب وارد می کند، ما برای آموزش کارگران زمان، پول و تلاش خود را هزینه می کنیم درحالیکه برخی وفاداری خود را تغییر می دهند. وی در پایان اظهار داشت که خواستار انجام سرمایه گذاری قابل توجه در پاکستان هستیم.

ارسال نظر

 
1