خبر فوری

 
سرکنسول روسیه در کراچی: تجارت پاکستان و روسیه تحت تاثیر تحریم های غربی
کد خبر :935153187

12:11 1401/04/03


برچسب ها : پاکستان و روسیه, تجارت, روابط تجاری, روابط دوجانبه, روابط دوستانه, سرکنسول, کراچی,

سرکنسول روسیه در کراچی روز پنجشنبه در گفتگوی مطبوعاتی خود با اشاره به این نکته که تجارت میان دو کشور پاکستان و روسیه تحت تاثیر تحریم های غرب قرار دارد، افزود: پاکستان را به عنوان یک کشور دوست می دانیم ...


کراچی: به گزارش راز نیوز| آندر وکتوروچ فیدوروف سرکنسول روسیه در کراچی روز پنجشنبه در گفتگوی مطبوعاتی خود با اشاره به این نکته که تجارت میان دو کشور پاکستان و روسیه تحت تاثیر تحریم های غرب قرار دارد، افزود: پاکستان را به عنوان یک کشور دوست می دانیم و امیدواریم پاکستان نیز روسیه را کشور دوست خود می داند، برای همین از کشور دوست می خواهیم با آنها همکاری بازرگانی و اقتصادی ایجاد کنیم.

وی افزود: تمامی تحریم های غیرقانونی غرب همکاری های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده اند زیرا امکان انتقال پول وجود ندارد. به همین منظور ما باید برای گریز از این مشکل یک راه حل تلاش کنیم، زیرا این محدودیت ها تنها برای ما نیست بلکه علیه پاکستان نیز هستند. زمانی که غرب به ما اجازه خرید چیزی از روسیه را نمی دهد، باید این را درک کنیم. ثانیا ما نباید تصور نادرستی ارائه دهیم.

وی طی صحبت در مورد واردات نفت از روسیه گفت: من  معتقدم زمانیکه دو دوست بر میز مذاکرات می نشینند می توانند توافق های زیادی انجام دهند که به نفع دو کشور باشد، یعنی به نفع پاکستان و روسیه باشد. من تنها یک سرکنسول هستم نه عضوی از مذاکرات، به نظر من می شود بیشتر در این رابطه صحبت کرد و بعضی توافقات صورت گیرد. درصورت تمایل دو کشور این قرارداد ها امکان پذیر خواهند بود.

ارسال نظر

 
1