خبر فوری

 
سرکنسول ایران در بلوچستان: مسلمانان منابع خود را صرف یکدیگر کنند
کد خبر :1703562834

17:57 1398/11/18


برچسب ها : انقلاب اسلامی, بلوچستان, پاکستان و ایران, کنسولگری,

محمد رفیعی سرکنسول ایران در بلوچستان طی سخنرانی در مراسم چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حضور اساتید، علما و فرهیختگان، با تاکید بر برجسته سازی فضای اتحاد بین مسلمین درپی انقلاب اسلامی ایران، گفت: مسلمانان منابع خود را صرف یکدیگر کنند تا مسیر پیشرفت هموار شود .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| محمد رفیعی سرکنسول ایران در بلوچستان طی سخنرانی در مراسم چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حضور اساتید، علما و فرهیختگان، با تاکید بر برجسته سازی فضای اتحاد بین مسلمین درپی انقلاب اسلامی ایران، گفت: مسلمانان منابع خود را صرف یکدیگر کنند تا مسیر پیشرفت هموار شود و به دلیل مسلمان بودن، ضروری است تا با کشورهای همسایه روابط داشته باشیم. تمدن مدرن اسلامی هدف واقعی انقلاب اسلامی است و تمدن وسیله توسعه  صنعت، سیاست، اقتصاد در عصر فعلی است. وی در ادامه عقل و درک را از عناصر تمدن جدید اسلامی عنوان کرد و با متمرکز کردن توجه مخاطبان به سوی سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی که 40 سالگرد انقلاب، آخرین سالگرد آن خواهد بود، گفت: برگزاری چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، نفی چنین سخنانی است.

دیگر حضار طی سخنرانی، ابراز داشتند که از وظایف ما ارتباط با کشورهای همسایه است و اینکه این کمبود را برطرف سازیم. ما باید خود اعتمادی را به نسل های آینده منتقل سازیم و در وضعیتی که ایران با تحریم ها مواجه شده است، باید این عنصر را در خود تقویت کنیم. برگزاری مراسم چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی نتیجه تلاش های کنسولگری ایران و خانه فرهنگ است .

ارسال نظر

 
1