خبر فوری

 
 
سرکنسول ایران در بلوچستان: اجازه نمی دهیم هیچگونه خدشه ای به تجارت مرزی و پایاپای ایران و پاکستان وارد شود
کد خبر :1165602826

14:58 1401/02/06


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع کویته, بازارچه مرزی, بلوچستان, پاکستان و ایران, تجارت, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سرکنسول ایران, کویته,

حسن درویش وند سرکنسول ایران در کویته طی گفتگو با اعضای اتاق تجارت و صنعت کویته بلوچستان، گفت: اجازه نمی دهیم هیچگونه خدشه ای به تجارت مرزی و پایاپای ایران و پاکستان وارد شود.


کویته: به گزارش راز نیوز| حسن درویش وند سرکنسول ایران در کویته طی گفتگو با اعضای اتاق تجارت و صنعت کویته بلوچستان، با بیان اینکه اجرایی سازی توافق تجارت مرزی و پایاپای میان پاکستان و ایران و افزایش روند فعالیت های اقتصادی تجاری میان دوطرف، در دستیابی به اهداف تجاری کمک خواهند کرد، افزود: اجرای SRO توسط پاکستان در مورد تجارت پایاپای خوشایند است و ما نیز در این زمینه هیچگونه سهل انگاری و سستی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان و اعضای اتاق بازرگانی و صنایع بلوچستان همواره نقش حیاتی در پیشبرد تجارت قانونی بین کشورهای برادر اسلامی مانند پاکستان و ایران ایفا کرده اند که شایسته تقدیر است، ابراز داشت: روابط اسلامی، فرهنگی و مستحکم تجاری میان دو کشور پاکستان و ایران برپا هستند و توافق تجارت پایاپای میان دو کشور نتایج مثبت چشمگیری درپی خواهد داشت. اجرایی سازی این توافقنامه باعث تقویت اقتصاد و ایجاد زمینه های شغلی برای مردم دو کشور خواهد داشت.

حسن درویش وند اظهار داشت: برای اقدام فوری در این زمینه با مقامات ارشد ذیربط ایران تماس خواهیم گرفت و در عین حال متعهد می شویم که نگذاریم خدشه ای به روابط تجاری پاکستان و ایران و تجارت پایاپای و مرزی وارد شود.  

ارسال نظر

 
1