خبر فوری

 
 
سرکنسول آلمان: آلمان متمایل به سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و صنعتی پاکستان است
کد خبر :373405940

13:20 1401/07/20


برچسب ها : ایالت سند, پاکستان و آلمان, سرمایه گذاری, سرکنسول آلمان, نساجی, کراچی, کشاورزی,

دکتر رودیگر لوتزن سرکنسول آلمان در ایالت سند طی بازدید از مناطق سیل زده در ایالت سند ضمن اعلام اشتیاق آلمان برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و صنعتی پاکستان، گفت: ، آوردن سرمایه گذاری به داخل پاکستان بسیار مهم تر باشد، زیرا ما می خواهیم در بخش های مختلف آسیا حضور داشته باشیم...


سند: به گزارش راز نیوز| دکتر رودیگر لوتزن سرکنسول آلمان در ایالت سند طی بازدید از مناطق سیل زده در ایالت سند ضمن اعلام اشتیاق آلمان برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و صنعتی پاکستان، اظهار داشت: فکر می کنم در بخش های مختلف از جمله ماشین آلات، تامین قطعات خودروسازی، نساجی و کشاورزی می توان همکاری های بلند مدتی بین دو کشور ایجاد کرد، ما در این زمینه ها در پاکستان علاقه مند به کار هستیم. وی افزود: به نظر من بیشتر از این اشتیاق، آوردن سرمایه گذاری به داخل پاکستان بسیار مهم تر باشد، زیرا ما می خواهیم در بخش های مختلف آسیا حضور داشته باشیم، پاکستان کشوری با فرصت های متنوع است که در آن فرصت های زیادی برای کسب منافع با سرمایه گذاری وجود دارد. در تلاش هستیم طی چند هفته آتی، هیئتی از تجار آلمان را به پاکستان بیاوریم. تلاش می شود تا توجه تجار آلمانی در اینجا متمرکز شود، فرصت های زیادی برای رشد بیشتر روابط دوجانبه وجود دارد.

وی اظهار داشت: روابط تجاری عمیقی با پاکستان داریم و آلمان از شرکای مهم تجاری پاکستان می باشد، شرکت های آلمانی مدت طولانی است که در پاکستان در زمینه های مختلف از جمله نساجی و ماشین آلات کار می کنند.

ارسال نظر

 
1