خبر فوری

 
 
سرهنگ محمد آصف: کمبود استعداد در مدارس دینی وجود ندارد...
کد خبر :192722068

18:04 1398/06/12


برچسب ها : ارتش, بلوچستان, پاکستان, مدارس دینی, نوشکی, هند, کشمیر,

سرهنگ محمد آصف طی سخنرانی در سمینار مذهبی برگزار شده در دفتر مرکزی نیروی اف سی پاکستان در شهر نوشکی بلوچستان، گفت: مدارس دینی با کمبود استعداد مواجه نیستند و ما باید فرزندان خود را تشویق کنیم...


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، سرهنگ محمد آصف طی سخنرانی در سمینار مذهبی برگزار شده در دفتر مرکزی نیروی اف سی پاکستان در شهر نوشکی بلوچستان، گفت: مدارس دینی با کمبود استعداد مواجه نیستند و ما باید فرزندان خود را تشویق کنیم. امروز با مشاهده مسابقه سخنرانی فراگیران علوم دینی بسیار خوشحال شدم، علما و مدارس دینی نقش اساسی در آزادی کشور داشته اند. وی هدف از برگزاری مسابقات سخنرانی در مدارس دینی را استعداد یابی فراگیران علوم دینی، به نمایش گذاشتن این استعداد ها و سربلند کردن نام کشور در زمینه علوم دینی و دنیایی عنوان کرد و افزود، ملت و ارتش ما کمتر از هیچ ملت دیگری نیستند. هند مقابل ارتش ما هیچ است، ارتش و ملت ما دارای روحیه ای هستند که هیچکس نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند. در مدارس دینی نوشکی، در آینده علاوه بر مسابقات سخنرانی، مسابقات ورزشی نیز برگزار خواهیم کرد. نیروی اف سی، طی سه سال گذشته در حال فعالیت در زمینه ورزشی در نوشکی است. ورزش برای از بین بردن نکات منفی اجتماعی ضروری است. ارتش و مردم بایکدیگر متحد هستند، در چنین صورتی هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند ما را نابود سازد.
سرهنگ ارتش پاکستان در ادامه گفتگوی خود با رهبران مدارس دینی خاطر نشان کرد، مدارس دینی در کنار ارتش خود ایستاده اند.
حافظ عبد الله گورگیج طی سخنرانی در این سمینار گفت: هند یک حیوان را مادر خود انتخاب کرده است، اما درصورت جنگ، ارتش پاکستان با شعار و تکبیر الله اکبر جنگ را شروع می‌کند. ارتش پاکستان هیچگونه ترسی از مردن ندارد و همواره آماده دفاع از کشور خود در برابر دشمنانش، است. تا زمان آزادی کشمیر، تلاش های ارتش پاکستان جریان خواهند داشت، کشمیر برای پاکستان است و همواره برای پاکستان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1