خبر فوری

 
 
سرمایه گذاری عربستان سعودی برای استخراج منابع در منطقه چنیوت پاکستان
کد خبر :325627936

17:04 1398/10/13


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, چنیوت, سرمایه گذاری, منابع معدنی,

درپی اعلام سرمایه‌گذاری عربستان سعودی در پاکستان و استخراج منابع آهن و مس در منطقه چنیوت، خبرگزاری های داخلی پاکستان این پیشنهاد را نتایج مثبت سفر های نخست وزیر به ریاض خواندند .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| درپی اعلام سرمایه‌گذاری عربستان سعودی در پاکستان و استخراج منابع آهن و مس در منطقه چنیوت، خبرگزاری های داخلی پاکستان این پیشنهاد را نتایج مثبت سفر های نخست وزیر به ریاض خواندند . طبق گزارش مستند دفتر دبیرخانه، ذخایر معدنی موجود در چنیوت به عنوان بخش مهمی از پروژه سی پیک اعلام شده اند و 250 تن ذخایر به ارزش بیش از 7 میلیارد دلار آمریکایی استخراج خواهند شد. طی سفر ولیعهد عربستان سعودی به اسلام آباد به وی پیشنهاد سرمایه‌گذاری در چنیوت داده شده بود .
هیئت عربستان سعودی به رهبری وزیر انرژی طی سفرش به اسلام آباد با عبدالرزاق داود مشاور تجاری پاکستان دیدار کرده و طرفین به بررسی و میزان پیشرفت سرمایه‌گذاری بیست میلیارد دلاری عربستان پرداختند . وزیر انرژی عربستان ضمن تعهد به تسریع در اجرایی کردن توافق های صورت گرفته در خصوص سرمایه گذاری در پاکستان، گفت: پالایشگاه پتروشیمی در پاکستان راه اندازی میشود که یک پروژه بزرگ و مهم خواهد بود.
رزاق داود خاطر نشان کرد که فرصت های بیشماری برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی پاکستان وجود دارد که سرمایه‌گذاری عربستان در این بخش موجب سود آن خواهد شد .

ارسال نظر

 
1