خبر فوری

 
 
سرمایه گذاری دبی در پاکستان
کد خبر :1448718492

17:56 1397/12/27


برچسب ها : امارات, امارات متحده عربی, پاکستان, دبی,

مهمان خصوصی امارات متحده عربی " شیخ احمد المکتوم " به همراه هیئت همراه امروز ( دوشنبه) وارد پاکستان شد.


 

به گزارش راز نیوز، مهمان خصوصی امارات متحده عربی " شیخ احمد المکتوم " به همراه هیئت همراه امروز ( دوشنبه) وارد پاکستان شد. هیئت طی دیدار با وزیر منابع آبی پاکستان فیصل واودا، از تصمیم خود برای سرمایه گذاری در این کشور خبر داد.
 


براساس جزئیات حاصله، با ورود شیخ احمد المکتوم به همراه هیئت به پاکستان، مورد استقبال برخی از مقامات سیاسی این کشور قرار گرفتند. طی دیدار ها، در رابطه با منابع آبی، انرژی و نفت گفتگویی صورت گرفت.
درپی دیدار دوجانبه شیخ المکتوم با وزیر پاکستان فیصل واودا ، طرفین در رابطه با ساخت سد، پروژه های برق و دیگر امور به تبادل نظر و گفتگو پرداختند. پس از آن گزارشی از زمینه های سرمایه گذاری خارجی در پاکستان، دراختیار هیئت همراه قرار داده شد.

 


فیصل واودا با دعوت از هیئت برای انجام سرمایه گذاری در پاکستان، روابط دو کشور پاکستان و امارات متحده عربی را روابطی دیرینه و دوستانه خواند. گفته می شود که برنامه شیخ اماراتی برای دیدار با وزرای پاکستان نیز تنظیم شده است.
لازم به ذکر است که طی ابراز سیاست های جدید ویزای پاکستان از جانب نخست وزیر، در مرحله نخست ویزای A برای شهروندان کشورهای بریتانیا، چین، ترکیه مالزی و امارات متحده عربی با شرایطی آسان صادر خواهد شد.

ارسال نظر

 
1