خبر فوری

 
 
سرمایه گذاری 9 میلیارد دلاری عربستان در پاکستان
کد خبر :950815695

18:12 1399/10/06


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, سرمایه گذاری, سرمایه گزاری, عربستان, عربستان سعودی,

هیئتی از عربستان سعودی برای بحث در مورد پروژه چند میلیارد دلاری پالایش نفت ماه آینده به پاکستان سفر خواهد کرد


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | طبق جزئیات گفته شده هیئت وزارت انرژی و امور خارجه عربستان سعودی ماه آینده به پاکستان سفر خواهد کرد و تأسيس يك پالايشگاه نفت به ارزش 9  ميليارد دلار با عربستان سعودي مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت. ماه آينده، سرمايه گذاري در بخش هاي نفت و گاز در هر دو كشور پاکستان و عربستان مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت. هيئتي از وزارت گردشگري عربستان نيز به زودي به پاكستان سفر خواهد كرد.

سفر هیئت عربستانی به پاکستان از سوی سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد نیز تایید شده است. از سوی دیگر به گفته منابع، در بهبود روابط بین پاکستان و عربستان سعودی پیشرفت چشمگیری حاصل شده است.

روزنامه نگاران ارشد پاکستان به نام های چودری غلام حسین و صابر شاکر ادعا کرده اند که عمران خان نخست وزیر پاکستان و ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در روزهای آینده به کشورهای عربی سفر خواهند کرد. صابر شاکر اظهار داشت که از سوی عربستان سعودی پیامی مبنی بر اینکه هیچکس ویژه نیست و ما به دنبال روابط با دولت فعلی هستیم، آمده است، این پیام در واکنش به سخنانی که گفته می شود خانواده نواز شریف روابط خوبی با عربستان سعودی دارد و مورد مقبولیت آن است، گفته شد.

ارسال نظر

 
1