خبر فوری

 
 
سرمایه گذاری 9.8 میلیون دلاری شرکت کویتی برای استخراج نفت و گاز از پاکستان
کد خبر :1287474041

23:54 1398/03/01


برچسب ها : استخراج نفت و گاز, عمران خان, کویت,

یک شرکت تحت سرپرستی کویت با سرمایه اولیه 9.8 میلیون دلار به جستجو و استخراج ذخایر نفت و گاز در ایالت های پنجاب و خیبر پختون خواه خواهد پرداخت


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز یک شرکت کویتی و دولت پاکستان، یادداشت تفاهم  همکاری در زمینه جستجو و استخراج نفت و گاز را به امضاء رساندند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی بخش نفت دولت پاکستان یک شرکت تحت سرپرستی کویت با سرمایه اولیه 9.8 میلیون دلار به جستجو و استخراج ذخایر نفت و گاز در ایالت های پنجاب و خیبر پختون خواه خواهد پرداخت و یادداشت تفاهم مربوطه نیز به امضای مقامات دو طرف رسیده است.

پیش از این نیز مدیر عامل شرکت کویتی در صدر هیئتی بلندپایه با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

مدیر شرک کویتی در دیدار با نخست وزیر پاکستان نسبت به افزایش فعالیت های تجاری در پاکستان اظهار علاقه نشان داد و گزارش مربوط به فعالیت های جستجوی ذخایر نفت و گاز را به عمران خان ارائه داد.

نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به مدیر عامل شرکت کویتی و هیئت همراه اظهار داشت: دولت پاکستان همکاری های لازم در زمینه  استخراج نفت و گاز را با شرکت کویتی خواهد داشت.

وی افزود: دولت پاکستان در حال بازبینی سیاست های مربوط به بخش نفت و گاز است و در سیاست های جدید، تسهیلاتی برای شرکت های غیربومی در نظر گرفته شده است و تمامی موانع در زمینه سرمایه گذاری کشورهای خارجی رفع خواهد گردید.

ارسال نظر

 
1