خبر فوری

 
سرمایه گذاری 118 میلیون دلاری گروه بریتانیایی در بخش گردشگری پاکستان
کد خبر :2035201714

11:24 1398/01/25


برچسب ها : بریتانیا, صنعت گردشگری, صنعت هتلداری,

، گروه بریتانیایی «انجمن بین المللی سرمایه گذاری در بخش مهمانداری» با اعلام سرمایه گذاری مبلغ 118 میلیون دلار در بخش گردشگری و توریسم پاکستان، فعالیت های خود را در شهر کراچی کلید زد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس، گروه بریتانیایی «انجمن بین المللی سرمایه گذاری در بخش مهمانداری» با اعلام سرمایه گذاری مبلغ 118 میلیون دلار در بخش گردشگری و توریسم پاکستان، فعالیت های خود را در شهر کراچی کلید زد.

نور الآصف مدیر عامل « انجمن بین المللی سرمایه گذاری در بخش مهمانداری» در نشست خبری اظهار داشت: ما با ارائه برنامه جدید تعطیلات به گسترش گردشگری و تفریح خانواده های پاکستانی کمک خواهیم نمود، زیرا سایه فرهنگ غرب در حال گسترش بر نظام خانواده پاکستانی است و بر همین اساس ما نیازمند به محافظت از نظام خانواده هستیم.

وی افزود: صنعت هتلداری در پاکستان تقسیم شده است، در بهترین نقاط گردشگری، مهمانسراهایی با امکان اقامت در طول شب وجود دارد، طی 20 سال گذشته زنجیره هتل های داخل شهر تا نقاط گردشگری و سیاحتی نیز افزایش یافته است، انجمن بین المللی سرمایه گذاری در بخش مهمانداری» یک هتل را در منطقه بوربن راه اندازی نموده است و در مرحله دوم نیز در منطقه شوگران به سرمایه گذاری خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: گروه بریتانیایی در حال حاضر تنها برنامه سرمایه گذاری در بخش اسکان گردشگران و زیرساخت ها را ارائه داده است و در سال جاری میلادی 4 هزار خانواده از امکانات ما در بخش اسکان استفاده نموده اند.

وی در ادامه گفت: فرصت های بسیار خوبی برای توسعه بخش گردشگری پاکستان وجود دارد و پس از استحکام ثبات در سطح کشور، دولت باید از طریق سفرای خود در کشورهای دنیا، تصور منفی در اذهان عمومی را کاهش دهند تا بر میزان گردشگران خارجی در پاکستان افزوده گردد.

وی در پایان در خصوص برنامه های آینده این گروه گفت: این انجمن علاوه بر همکاری با شرکت های مختلف، در حال بررسی ساخت هتل های مختلف در کشور است.

ارسال نظر

 
1