خبر فوری

 
سرمایه گذاری 100 میلیارد دلاری عربستان سعودی در هند
کد خبر :297747630

15:47 1397/12/02


برچسب ها : عربستان سعودی, محمد بن سلمان, ولیعهد عربستان سعودی,

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی که در ادامه سفرهای خود به منطقه، در جریان سفر به هند در نشست خبری مشترک با نخست وزیر هند از سرمایه گذاری 100 میلیارد دلاری خود در هند خبر داد.


 

دهلی نو: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، عربستان سعودی اعلام کرده است 100 میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری خواهد نمود.

بر اساس این گزارش، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی که در ادامه سفرهای خود به منطقه، در جریان سفر به هند در نشست خبری مشترک با نخست وزیر هند از سرمایه گذاری 100 میلیارد دلاری خود در هند خبر داد.

وی در این نشست خبری گفت: مبلغ 100 میلیارد دلار ظرف 2 سال آینده در هند سرمایه گذاری خواهد شد و 5 یادداشت تفاهمنامه میان دو کشور به امضا رسید.

عربستان سعودی در 5 بخش مختلف هند شامل توسعه زیرساخت ها، بخش گردشگری، بخش مسکن، بخش رسانه و پخش به سرمایه گذاری خواهد پرداخت.

لازم بذکر است پیش از این ولیعهد عربستان در سفر به پاکستان مبلغ 20 میلیارد دلار را برای سرمایه گذاری در پاکستان اختصاص داده بود.

ولیعهد عربستان سعودی پس از پایان سفرش به هند، برای یک سفر دو روزه به چین رفته است و در آنجا با مقامات مختلف چینی و رئیس جمهور دیدار و گفتگو خواهد نمود.

وی پس از این سفر به کره جنوبی خواهد رفت.

ارسال نظر

 
1