خبر فوری

 
 
سراج الحق : نباید تحت فشارهای خارجی اقدامی درپیش گیریم
کد خبر :1096200916

20:37 1397/12/19


برچسب ها : آمریکا, اسرائیل, پاکستان, تررویست, تروریسم, هند,

سناتور سراج الحق در بیانیه ای طی اشاره به اقدامات اخیر دولت ، اظهار داشت که پاکستان نباید تحت فشارهای خارجی اقدامی انجام دهد و ما باید براساس منافع ملی و عینک خود به مباحث نگاه کنیم .


 

به گزارش راز نیوز، سناتور سراج الحق در بیانیه ای طی اشاره به اقدامات اخیر دولت پاکستان اظهار داشت که پاکستان نباید تحت فشارهای خارجی اقدامی انجام دهد و ما باید براساس منافع ملی و عینک خود به مباحث نگاه کنیم، گفت : در صورتی که پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان نمی تواند به نفع پاکستان سخن گوید، پس بهتر است سکوت اختیار کند. کسی جرات پذیرش اسرائیل را ندارد، پس از اعمال تحریم های دولت هند علیه جماعت اسلامی کشمیر، نخست باید وزارت خارجه پاکستان به نفع این گروه اعلامیه را منتشر و اقدام هند را محکوم می کرد، اما این درحالی است که دولت ما حتی یک حرف نیز در حمایت از آن نگفته است. وی با تاکید بر لزوم حل مسئله کشمیر، از وضعیت نامساعد کشمیر خبر داد و افزود : درحال حاضر بیش از 800 هزار نظامی ارتش هند در کشمیر حضور دارند. تسهیل امور درمانی برای مردم، وظیفه هر دولتی است، دولت فعلی متاسفانه از جهت اقتصادی در حال پس رفت است.

طبق اطلاعات اختصاصی راز نیوز، اقدامات اخیر پاکستان علیه گروه های تروریستی و ممنوعه تنها به دلیل فشارهای آمریکا بوده و این فشار از جانب آمریکا نیز به علت ایفای نقش میانجیگری میان دو کشور و جلوگیری از حملات هند به پاکستان گزارش شده است. اقدامات پاکستان تنها منحصر به محدوده زمانی خاصی است، و پس از برطرف شدن فشارهای خارجی همچون گذشته، افراد دستگیر شده به بهانه عدم وجود مدارک و اسنادی علیه آنها، آزاد خواهند شد. همچنین اقدامات دولت پاکستان منحصر به گروه های تروریستی و ممنوعه در مناطق شمالی این کشور و کشمیر است و علیه گروه تروریستی جیش الظلم اقدام قابل توجهی انجام نشده است.

ارسال نظر

 
1