خبر فوری

 
 
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: تروریسم خواندن مردم کشمیر را محکوم میکنیم
کد خبر :1101284347

11:45 1397/11/11


برچسب ها : پاکستان, دکتر فیصل, هند,

وی با رد اعتراضات دهلی نو در خصوص تماس وزیر امور خارجه پاکستان با میرواعظ فاروق رهبر جدایی طلب کشمیر گفت: پاکستان به حمایت های خود از کشمیر ادامه خواهد داد


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ARY، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با اشاره به اتهام زنی های هند اظهار داشت: تروریسم خواندن مردم کشمیر از سوی دولت هند را به شدت محکوم میکنیم.

وی با رد اعتراضات دهلی نو در خصوص تماس وزیر امور خارجه پاکستان با میرواعظ فاروق رهبر جدایی طلب کشمیر گفت: پاکستان به حمایت های خود از کشمیر ادامه خواهد داد، کشمیر موضوع مورد اختلاف پاکستان و هند است و علاوه بر قطعنامه های سازمان ملل متحد، کشمیر مسئله ای مورد اختلاف است.

دکتر محمد فیصل گفت: با توجه به توافقنامه های شملا و اعلان لاهور، مسئله کشمیر از موضوعات اصلی تحت اختلاف پاکستان و هند است، موضوع کشمیر در دستور کار شورای امنیت سازمان ملل نیز قرار دارد.

وی افزود: تروریستی خواندن فعالیت های مردم کشمیر را رد میکنیم، حق خود مختاری از حقوق اساسی مردم کشمیر است و پاکستان به حمایت های سیاسی، دیپلماتیک و اخلاقی خود ادامه خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: پاکستان همواره با رهبران کشمیر در ارتباط بوده است و پاکستان تا زمان حل مسالمت آمیز موضوع کشمیر به حمایت های خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1