خبر فوری

 
 
سخنگوی وزارت خارجه هند : پاکستان در انجام مذاکرات با هند جدی نیست
کد خبر :225882127

17:05 1397/10/22


برچسب ها : پاکستان, ترویست, ترویسم, هند, هندوستان,

، مقامات هندی با متهم کردن پاکستان ابراز داشته اند که پاکستان در انجام مذاکرات جدی نیست . اگر پاکستان در انجام مذاکرات جدی است ، پس چرا تاکنون هیچ کونه اقدامی علیه تروریست هایی که در حمله پتهان کوت و بمبئی نقش داشته اند انجام نداده است ؟


 

به گزارش راز نیوز به نقل از اردو پوینت ، مقامات هندی با متهم کردن پاکستان ابراز داشته اند که پاکستان در انجام مذاکرات جدی نیست . اگر پاکستان در انجام مذاکرات جدی است ، پس چرا تاکنون هیچ کونه اقدامی علیه تروریست هایی که در حمله پتهان کوت و بمبئی نقش داشته اند انجام نداده است ؟ سخنگوی وزارت خارجه هند رویش کمار طی مصاحبه مطبوعاتی با متهم کردن پاکستان در رابطه با جدی نبودن در انجام مذاکرات به دلیل عدم اتخاذ اقدامی قاطع در رابطه با تروریست هایی که در حمله به بمبئی و پتهان کوت نقش داشته اند گفت : پاکستان تاکنون به تررویست ها اجازه استفاده از کشور خود را میدهد .

 

وی اظهار داشت ، همچون گذشته در حال حاضر نیز پاکستان از گروه های تروریستی حمایت می کند و خطرناکتر از آن این است که پاکستان در حال تلاش برای داخل کردن گروه های تروریستی به دایره ملی و سیاسی خود نیز است .  

گفتنی است شبکه تلویزیونی هند در پی انتشار گزارشی اظهار داشته است که نریندر مودی نخست وزیر فعلی هند به دلیل انتخابات فعلا نمی تواند با پاکستان وارد مذاکرات شود ، زیرا این امر موجب ریزش زیاد آراء وی خواهد شد ، به همین دلیل وی درحال حاضر بیانیه هایی علیه پاکستان را ابراز می دارد .

 

اردو پوینت نوشت ، این در حاالی است که نخست وزیر پاکستان عمران خان در دفعات متعدد از مقامات هند خواستار برگزاری مذاکرات شده است اما متاسفانه تاکنون پاسخ هند در این رابطه منفی بوده است .

ارسال نظر

 
1