خبر فوری

 
 
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: پاکستان دارای یک دولت مردمی منتخب دموکراتیک می باشد
کد خبر :979154827

10:58 1401/07/20


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و آمریکا, دیدار سیاسی, رایزنی, روابط دوجانبه, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا, فرمانده ارتش پاکستان, گفتگو, ند پرایس, همکاری دوجانبه,

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی با بیان اینکه پاکستان دارای یک دولت مردمی منتخب دموکراتیک می باشد، افزود: دو کشور پاکستان و آمریکا در امور مختلف منافع مشترکی دارند...


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی با بیان اینکه پاکستان دارای یک دولت مردمی منتخب دموکراتیک می باشد، افزود: دو کشور پاکستان و آمریکا در امور مختلف منافع مشترکی دارند، همکاری با پاکستان در بخش های مختلف جریان دارد، و همکاری و منافع مشترک دو کشور بر مبنای امنیتی و اقتصادی می باشند.

وی افزود: معمولا در مورد مولفه هایی چون آینده مردم افغانستان و ثبات این کشور با پاکستان گفتگو انجام می گیرد و در زمینه های وضعیت امنیتی در منطقه و چالش ها نیز به طور مداوم با پاکستان صحبت می شود. وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرده بود، دیدار با مقامات عالی رتبه پاکستان معمولا انجام می شود.

ند پرایس در ادامه اظهاراتش با بیان اینکه آمریکا از همکاری دیرینه با پاکستان قدردانی می کند، اظهار داشت که مکانیزمی برای نظارت بر پول داده شده برای کمک به سیل زدگان پاکستان وجود دارد، نمایندگان ایالات متحده و USAID از مناطق آسیب دیده بازدید کرده و گزارش ارائه می کنند، از 10 منطقه سیل زده در ایالات بلوچستان و سند بازدید انجام شده است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت که دولت آمریکا در تلاش است تا نقش پل ارتباطی اسرائیل با دیگر کشور های عربی و مسلمان را ایفا کند.

ارسال نظر

 
1