خبر فوری

 
سخنگوی مجلس ملی پاکستان: ملت پاکستان وابستگی عمیقی نسبت به مردم فلسطین دارند
کد خبر :1582937949

18:03 1398/12/13


برچسب ها : اسد قیصر, پاکستان و فلسطین, سخنگوی مجلس ملی, سفیر فلسطین,

اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان در دیدار با احمد جواد رابی سفیر فلسطین در اسلام آباد، گفت: ملت پاکستان وابستگی عمیقی نسبت به مردم فلسطین دارد و قلب های آنان به همراه برادران فلسطینی شان می تپد، پاکستان و فلسطین روابط بی پایانی براساس دین، برادری، تاریخ وفرهنگ با یکدیگر دارند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان در دیدار با احمد جواد رابی سفیر فلسطین در اسلام آباد، گفت: ملت پاکستان وابستگی عمیقی نسبت به مردم فلسطین دارد و قلب های آنان به همراه برادران فلسطینی شان می تپد، پاکستان و فلسطین روابط بی پایانی براساس دین، برادری، تاریخ وفرهنگ با یکدیگر دارند. پاکستان اشغالگری های اسرائیل در مناطق فلسطینی را به شدت محکوم می کند و خواستار برپایی دولت فلسطین آزاد براساس مناطق عضو فلسطین قبل از سال 1967 است. وی همچنین در این دیدار به گفتگوی دوجانبه در خصوص وضعیت فعلی فلسطین و کشمیر اشغالی نیز پرداخت و گفت: پاکستان تاکنون اسرائیل را به رسمیت نشناخته است و در آینده نیز چنین رخ نخواهد داد. پاکستان همواره در هر سطحی علیه جنایات اسرائیل علیه مسلمانان فلسطینی سخن گفته است. پاکستان خواستار حل فوری تمامی مسائل اختلاف بر انگیز من جمله فلسطین و کشمیر است. اسلام آباد در کنار مردم فلسطین ایستاده و همواره از جنبش آزادی آنان به صورت کامل حمایت می کند. درب های پاکستان همیشه به روی برادران و خواهران فلسطینی باز است.

اسد قیصر در ادامه گفتگو با تاکید بر جامعه جهانی نسبت به توجه به جنایات وحشیانه صورت گرفته علیه فلسطین و کشمیر توسط نیروهای اشغالگر، ابراز داشت که پاکستان اعتقاد به اتحاد بین المسلمین دارد و برای دستیابی به این هدف نقش آفرینی می کند. عمران خان نخست وزیر پاکستان در تلاش برای تشکیل دولت رفاه اسلامی است و در همین راستا، اقداماتی براساس اولویت برای رفاه عمومی در کشور انجام می شود.

سفیر فلسطین با تحسین از ابراز احساس همبستگی و حسن نیت رئیس مجلس ملی پاکستان، اظهار داشت که فلسطین، پاکستان را برادر و دوست قابل اعتماد خود می داند و برای روابط نزدیک با پاکستان اهمیت بسزایی قائل است. ملت فلسطین، پاکستان را خانه خود تلقی می کنند و از پاکستان جهت حمایت بی وقفه از جنبش آزادی فلسطین سپاس گذاریم. پاکستان در برهه های حساس در کنار ملت فلسطین ایستاده است، این یک کشور مهم جهان اسلام است و نقش آن در زمینه اتحاد بین المسلمین قابل تمجید است. 50 هزار دانشجوی فارغ التحصیل از دانشگاه های پاکستان در حال حاضر در حال ایفای نقش مثبت در جهت توسعه فلسطین هستند. وی با قدردانی از سخنرانی عمران خان در سازمان ملل، بر لزوم ارتباط بین بازرگانان دو کشور به منظور گسترش تجارت فی ما بین تاکید کرد.  

ارسال نظر

 
1