خبر فوری

 
سخنگوی بی ال اف: یکی از اعضای خائن به سازمان را اعدام کردیم
کد خبر :461157898

13:09 1401/08/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, اعتراف, اعدام, بلوچستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سپاه مرزی پاکستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان اعلام کرد: فیض الله فرزند لعل جان ساکن بخش هور منطقه کولواه از اعضای جبهه آزادی بخش بلوچستان بود اما به ما خیانت و برای ارتش پاکستان جاسوسی کرد. به همین علت دستگیر و پس از اعتراف به جرایم خود اعدام شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان اعلام کرد: فیض الله فرزند لعل جان ساکن بخش هور منطقه کولواه از اعضای جبهه آزادی بخش بلوچستان بود اما به ما خیانت و برای ارتش پاکستان جاسوسی کرد. به همین علت دستگیر و پس از اعتراف به جرایم خود اعدام شد.

وی افزود: پس از اقدامات مشکوک فیض الله فرزند لعل جان، وی توسط نیروهای ما تحت تعقیب قرار گرفت و مشخص شد وی به پایگاه سپاه مرزی پاکستان رفت و آمد می کند. وی پس از مدتی به ما به دروغ گفت که ممکن است توسط ارتش پاکستان دستگیر شود زیرا تحت نظر است. ما پس از بازرسی وی او را به بخش دیگری فرستادیم و وی را همچنان تحت نظر داشتیم به طوری که وی متوجه نشود.

وی گفت: روز بعد وی از فرمانده پایگاهی که به آن فرستاده شده بود، اجازه گرفت تا برود اما فرمانده و نیروهای آن پایگاه ما به بهانه های مختلف جلوی رفتن او را گرفتند. در تاریخ 25 مهر سال 1401 (17 اکتوبر سال 2022) پهپاد ارتش پاکستان به این پایگاه موشک شلیک کرد و نیروهای ارتش پاکستان بوسیله بالگرد به منطقه اعزام شده و آن را محاصره کردند. پس از یک درگیری شدید نیروهای ما موفق به خروج از منطقه شدند و پس از آن ما فیض الله فرزند لعل جان را دستگیر کردیم.

وی همچنین گفت: وی طی اعترافات خود گفت که وی جاسوس ارتش پاکستان بود و با ارتش و سپاه مرزی پاکستان در ارتباط بود. وی به دستور ارتش پاکستان می خواست نیروهای ما را به بهانه ای به یک مکان آورده و بکشد که حیله های وی موفقیت آمیز نبود. وی یک ردیاب با خود حمل کرد که موجب شد ارتش پاکستان مکان نیروهای ما را پیدا و بوسیله پهپاد به ما حمله کند.

وی سپس گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان وی را با توجه به شواهد و اعترافاتش به اعدام محکوم و حکم وی را در تاریخ 16 آبان سال 1401 (7 نوامبر سال 2022) اجرا کرد. کلیپ اعتراف فیض الله فرزند لعل جان در آینده در رسانه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

 
1