خبر فوری

 
 
سخنگوی ارتش پاکستان: در ماه های نوامبر و دسامبر، در شهرهای کراچی، لاهور و پیشاور احتمال حملات تروریستی وجود دارد
کد خبر :1788297625

15:37 1399/08/24


برچسب ها : آژانس مخفی هند, پاکستان, حملات تروریستی, سخنگوی ارتش,

سخنگوی ارتش پاکستان: در ماه های نوامبر و دسامبر ، در شهرهای کراچی، لاهور و پیشاور احتمال حملات تروریستی وجود دارد هند در حال ایجاد داعش در پاکستان است


اسلام آباد : به گزارش راز نیوز | ژنرال بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان گفت: در ماه های نوامبر و دسامبر، در شهر های کراچی، لاهور و پیشاور احتمال حملات تروریستی وجود دارد.

سخنگوی ارتش پاکستان همزمان با شاه محمود قریشی کنفرانس خبری برگزار کرد و در آن شواهدی از پشتیبانی هند از تروریسم در پاکستان را در برابر دیدگان همه افشا کرد.

وی گفت: هند، تروریست ها را تربیت و برای آنها اسلحه و مهمات فراهم می کند و در حال تشکیل سازمانی از گروه های غیر مجاز است.  هند پشت پرده تروریسم داخلی است و سفارت خانه و کنسولگری های هند در افغانستان به کانون فعالیت های ضد پاکستان تبدیل شده اند.

راجش سرهنگ هندی در سفارت هند با سازمان های تروریستی در ارتباط است و چهار بار با تروریست ها دیدار کرده است.

در این دو ماه در شهر های مذکور خطر بالای حملات تروریستی وجود دارد. آژانس مخفی هند در حال ایجاد داعش در پاکستان است و در حال حاضر 30 تروریست داعش را به پاکستان و منطقه منتقل کرده است و در بین سازمان های غیر قانونی میلیون ها روپیه تقسیم شده است . در گروه الطاف حسین نیز توسط آژانس مخفی هند از طریق دو شرکت سرمایه گذاری شده است و اجمل پهاری به آموزش دیدن در هند اعتراف کرده است.

 

سخنگوی پاکستان افزود: معاونت گروه طالبان پاکستان مدرکی از تقسیم بمب های دست ساز و سلاح بین مناطق قبیله ای برای ایجاد هرج و مرج و ناامنی به ما ارائه کرده است.

برای تربیت تروریست ها در افغانستان 66 و در هند یک اردوگاه وجود دارد ، هند برای اردوگاه تروریست های قندهار 30 میلیون دلار صرف کرده است. برای حمله به گوادر هند نیم میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

تروریست اسلم اچو، در بیمارستان های هند تحت درمان بود ، آژانس مخفی هند در کشور های اطراف در حال سرمایه گزاری است.

 

هند برای آسیب زدن به پروژه CPEC  یک گروه شبه نظامی مخصوص دزست کرده است. نوار های ضبط شده از تماس دکتر الله نذر حامی جدایی بلوچستان با آژانس مخفی هند موجود است. گفتنی است سخنگوی ارتش پاکستان در این کنفرانس حتی تماس ضبط شده را پخش کرد.

تکمیلی:

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این رابطه اظهار داشت که جریان سخنان یکجانبه هند امروز به پایان رسید. پیش از این هند از دست داشتن در تروریسم دولتی و بذر پاشی در خصوص نفرت پراکنی در دوطرف مرز ها نجات پیدا می کرد. ما، امروز اسناد غیر قابل انکاری از اشتهای سیری ناپذیر دولت هند برای تروریسم، خشونت و بی ثباتی را در انظار عمومی به نمایش گذاشتیم. هند با اقداماتی چون کمک مالی به گروه های ممنوعه، مسلح کردن تروریست ها، حمله وحشیانه به غیرنظامیان بی گناه، و دسیسه علیه تلاش های پاکستان در خصوص توسعه و صلح بین المللی، خود را به عنوان یک کشور قلدر معرفی کرده است. اکنون وقت آن فرا رسیده است تا جهان حقیقت هند را مشاهده کند که در جنون و تعصب بی نظیر است. وی افزود: پاکستان هرگز از فعالیت های خود براساس ثبات، رفاه و تحمل برای احیای ثبات و صلح ناامید نخواهد شد و هرگز از افشای حقایق مخالفان خود نیز دست بر نخواهد داشت.   

 

ارسال نظر

 
1