خبر فوری

 
سخنگوی ارتش پاکستان: برخی با تشدید خشونت ها در خط مرزی به دنبال ضربه زدن به روند صلح افغانستان هستند
کد خبر :1937916845

09:56 1399/06/21


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, روابط عمومی ارتش پاکستان, روند صلح افغانستان, سخنگوی ارتش پاکستان, سر لشکر بابر افتخار,

سخنگوی ارتش پاکستان با اشاره به تلاش برخی از عناصر معاند برای ضربه زدن به روند صلح افغانستان ابراز داشت: پاکستان مصمم است با همکاری افغانستان تمامی مفسدانی که در تلاش برای به انزوا کشاندن روند صلح افغانستان هستند را شکست دهد.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز| سخنگوی ارتش پاکستان با اشاره به تلاش برخی از عناصر معاند برای ضربه زدن به روند صلح افغانستان ابراز داشت: پاکستان مصمم  است با همکاری افغانستان تمامی مفسدانی که در تلاش برای به انزوا کشاندن روند صلح افغانستان هستند را شکست دهد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرلشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان طی پیامی در توییتر اظهار داشت: «افزایش تاسف آور اقدامات خشونت آمیز در دو طرف مرز پاکستان و افغانستان با هدف به انزوا کشیده شدن روند صلح افغانستان انجام می شود».

وی افزود: پاکستان بر این باور است که هر دو کشور(پاکستان و افغانستان) لیاقت امنیت و توسعه را دارند و ما با همکاری با یکدیگر تمامی عناصری که به دنبال نا امن نمودن منطقه هستند را شکست خواهیم داد.

این اظهارات در حالی صورت می گیرد که دولت افغانستان به منظور پیشبرد روند صلح 6 تن از زندانیان طالبان که در فهرست زندانیان پر خطر قرار دارند را آزاد نموده است، این زندانیان پس از آزادی به قطر اعزام شده و تا پایان ماه نوامبر تحت نظارت خواهند بود.

از سوی دیگر تیم مذاکراتی دولت افغانستان امروز جمعه عازم دوحه پایتخت قطر خواهد شد.

محمد نعیم سخنگوی طالبان افغانستان نیز طی پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر از آمادگی تیم مذاکره طالبان خبر داد.

امارت اسلامی افغانستان آمادگی خود را برای شرکت در مراسم افتتاحیه مذاکرات بین الافغانی مطابق با توافق صورت گرفته با آمریکا اعلام می دارد.

وی در پیامی دیگر در توییتر نوشت: این مذاکرات از 22 شهریور(12 سپتامبر) آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

 
1