خبر فوری

 
سخنرانی ژنرال قمر جاوید باجوا در جلسه روز دفاع و شهدا
کد خبر :1454984898

16:31 1400/08/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, دشمن, رئیس ارتش پاکستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, ستاد فرماندهی, سخنرانی,

ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ارتش پاکستان در اختتام جلسه روز دفاع و شهدا در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان سخنرانی کرد.


اسلام آباد : به گزارش راز نیوز | ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ارتش پاکستان در اختتام جلسه روز دفاع و شهدا در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان سخنرانی کرد.

قمر جاوید باجوا گفت : زمان مقابله با دشمن داخلی فرا رسیده است. ما باید با کسانی که اختلافات داخلی را گسترش می دهند با شدت مقابله کنیم. عده ای از افراد نادان خودمان در تبلیغات دشمن می افتند. آنها باید توضیح داده شوند، نمی دانند که همراه با دشمن به کشور آسیب می رسانند.

وی افزود : ما به هیچ گروهی اجازه نخواهیم داد که سلاح به دست بگیرد. برای مقابله با بلای تروریسم باید دشمنان داخلی را از طریق بیرونی ریشه کن کرد. اگر هر دشمنی بخواهد ما را بیازماید، در هر لحظه و در هر جبهه ما را می یابد. ما با هر دشمنی رودررو جنگیدیم و همه توطئه های داخلی و خارجی را خنثی کردیم.

قمر جاوید باجوا سفر ژنرال فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان را موفقیت آمیز خواند و گفت : هدف از سفر ژنرال فیض حمید تحقیر کسی نبود، سفر ژنرال فیض حمید به کابل سازنده بود، نه ویرانگر.

فواد چودری وزیر رسانه پاکستان در واکنش به سخنرانی رئیس ارتش گفت : فرمانده ارتش اخبار جعلی را تهدیدی برای امنیت ملی خوانده است. تحلیل باجوا بر اساس حقیقت و واقعیت است، به همین دلیل است که اداره توسعه رسانه های پاکستان برای مقابله با این تهدیدها وارد عمل می شود. بزرگترین تهدید برای آزادی مطبوعات، روزنامه نگاری زرد است.

ارسال نظر

 
1