خبر فوری

 
سخنرانی سرکنسول اندونزی در نشست انجمن تجارت و صنعت شمال کراچی
کد خبر :2040938615

13:36 1400/09/19


برچسب ها : انجمن تجارت و صنعت شمال کراچی, پاکستان و اندونزی, سخنرانی, سرکنسول اندونزی, سند, نشست, کراچی,

جون کونکورو سرکنسول اندونزی طی سخنرانی در نشستی در انجمن تجارت و صنعت شمال کراچی، از سرمایه گذاران پاکستانی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اندونزی دعوت کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | جون کونکورو سرکنسول اندونزی طی سخنرانی در نشستی در انجمن تجارت و صنعت شمال کراچی، از سرمایه گذاران پاکستانی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اندونزی دعوت کرد.

فیصل معیز خان رئیس انجمن تجارت و صنعت شمال کراچی، شبیر اسماعیل معاون ارشد رئیس انجمن، نعیم حیدر معاون رئیس انجمن، اصغر حسین رئیس کمیته امور دیپلماتیک انجمن و صادق محمد مدیرعامل IDMC انجمن و اعضای هیئت مدیره انجمن تجارت و صنعت شمال کراچی در این نشست حضور داشتند.

سرکنسول اندونزی با دعوت از سرمایه گذاران پاکستان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اندونزی به منظور بهبود روابط تجاری دو جانبه گفت: سرمایه گذاران و تاجران پاکستان باید از فرصت های تجاری موجود در اندونزی استفاده کرده و محصولات مورد تقاضا را بررسی کنند.ما در این زمینه با آن ها به طور کامل همکاری می کنیم. همچنین انجمنی به نام پاکستان-اندونزی وجود دارد و به منظور افزایش روابط در حال خدمت است.

وی گفت: روغن پالم در صدر فهرست محصولات صادراتی اندونزی به پاکستان بوده و در 24 سال گذشته صادرات پاکستان و اندونزی سالانه 12.6 درصد افزایش داشته است. روابط تجاری دو کشور در زمینه های مختلف به مرور زمان در حال افزایش می باشد.

رئیس انجمن تجارت و صنعت شمال کراچی بااستقبال از سرکنسول اندونزی گفت: روابط تجاری مطلوبی بین پاکستان و اندونزی وجود دارد و جامعه تجاری پاکستان خواستار افزایش روابط تجاری دو جانبه می باشد. به ویژه باید برای صنعت گران منطقه شمال کراچی به منظور سرمایه گذاری در اندونزی، امکانات مورد نظر فراهم شود.

ارسال نظر

 
1