خبر فوری

 
ساماندهی اهداف مخفی بنام اصلاحات و تغیر در دولت فعلی پاکستان
کد خبر :1315484286

21:54 1397/08/12


برچسب ها : اصلاحات, سخنرانی, قانون گذاری, مردم, مولانا شیرانی,

افراد مقتدر بجای خدمت به مردم مشغول خدمت خود می باشند مولانا محمد خان شیرانی


 

ساماندهی اهداف مخفی بنام اصلاحات و تغیر در دولت فعلی پاکستان

 

 

افراد مقتدر بجای خدمت به مردم مشغول خدمت خود می باشند مولانا محمد خان شیرانی

 

 

کویته : رهبر مرکزی حزب جمعیت علمای اسلام مولانا محمد خان شیرانی طی سخنرانی اظهار داشت افرادی که در پارلیمان هستند نمایندگان مردم نیستند بلکه قاتلین مردم هستند۔ دشمنان پاکستان از بیرون مرز نیامده اند این دشمنان در داخل پاکستان هستند۔ علمای محترم بجای نشان دادن احساسات کمی بصیرت به خرچ دهند۔ در نقطه ای که ما زندگی میکنیم در آن انگلیسی ها حکومت می کنند۔ درج کردن اسامی علما در لیست سیاه را شدیدا محکوم میکنیم۔ ما شاهد اصلاحات چشم دید در قانون ارتش می باشیم  پرونده های مدنی دارند  در دادگاه های نظامی برسی میشوند در قانون پاکستان هیچ وقت پرونده های مدنی در دادگاهای نظامی برسی نمیشند ولی با اصلاحات بیستو یکم این قانون را اضافه کردند۔

 

 

مولانا محمد خان شیرانی در سخنرانی خود اشاره داشت سیاست مداران امروز معنی سیاست را هم نمیدانند۔  سیاست داخلی امنیت ملی پاکستان یعنی این که مردم پاکستان با درنظرداشتن مسائل ملی سیاست گزاری کنند، همچنین اعضای حکومت و احزاب مذهبی و احزاب اپوزیسیون اعضای پارلمان شمرده میشدند این سیاست گزاری های جدید دارای دو بخش است یکی اینکه بیرون از مرز های پاکستان هیچ دشمنی وجود ندارد در اینصورت وقتی بیرون از مرز پاکستانی دشمنی وجود نداشته باشد سازمان های دفاعی وظیفه شان محافظت از مرز نخواهد بود چرا چون بیرون از مرز هیچ دشمنی نداریم۔

 

 

همچنین بخش دوم سیاست گزاری جدید این است که دشمنان پاکستان در داخل مرز پاکستان می باشند طبق این سیاست گذاری ما مسلمانان پاکستان و عیسائی های که در پاکستان هستند همه خائن هستیم۔ فقط نیروهای دفاعی پاکستان دوستداران واقعی پاکستان می باشند۔

 

ما در زمان گذشته شاهد بازخاست شدن از افراد نظامی در دادگاههای پاکستان بودیم ولی در حال حاضر حق بازخواست از افراد نظامی در دادگاه نداریم علت اصلی این تغییر در قانون این بود که اول در قانون چنین چیزی وجود نداشت ولی بعد از این سیاست گزاری های جدید بنام اصلاحات ما هرگز حق نداریم افراد نظامی را در دادگاه بخوانیم۔

 

 

سیاست مردان فعلی بجای نمایندگی مردم در پارلیمان مشغول تجارت می باشند من بار دیگر از علمای پاکستان میخواهم که کمی بصیرت به خرث دهند افراد مقتدر در حال حاضر بجای خدمت به مردم مشغول خدمت به خودشان هستند۔

 

 

به نظر بعضی از تحلیل گران راز نیوز سخنرانی مولانا محمد خان شیرانی مبنی بر حقائقی است که افراد خیلی کم چنین سخنانی را به میان می آورند۔ مولانا شیرانی در این سخنرانی  نکاتی را افشا کرده است که در وضعیت فعلی سازمان های اطلاعاتی کشور و سازمان های دفاعی علیه چنین افراد اقدامات سرسختی را اعمال میکنند این افراد یا کشته می شوند یا ربوده میشوند لذا در وضعیت فعلی پاکستان بنام پاکستان جدید تغیراتی بنام اصلاحات در قانون اساسی با در نظر گرفتن اهداف پشت پرده سازمان های جاسوسی پاکستان و همکاری سازمان اطلاعاتی موساد در حال اجرا میباشد و کسانی که علیه این قانون گذاری کم ترین وکنش را نشان بدهند با اقدامات سر سخت نیروهای مخفی سازمان اطلاعاتی پاکستان مواجه میشوند۔

 

اهداف از این تغیرات اساسی مستحکم کردن جایگاه ارتش در قانون اساسی پاکستان و حفاظت از سیاست های یک جانبه افراد مقتدر در پاکستان می باشد که این افراد مقتدر کاملا از سازمان های اطلاعاتی خارجی همچون موساد هدایت میشوند

ارسال نظر

 
1