خبر فوری

 
 
سازمان های غیر قانونی اگر به مجلس رسیدند نفس همه را خوهند گرفت ۔ شیری رحمان
کد خبر :598753493

22:28 1397/04/31


سازمان های غیر قانونی اگر به مجلس رسیدند نفس همه را خوهند گرفت ۔ شیری رحمان


 

سازمان های غیر قانونی اگر به مجلس رسیدند نفس همه را خوهند گرفت ۔ شیری رحمان

 

طبق کدام بند نامه به گرو های تکفیری اجازه داده شدهی که در انتخابات شرکت کنند ۔ رضا ربانی

 

اگر نتایج انتخابات از قبل معلوم میباشد به ما هم اطلاع دهید تا ما در خانه بمانیم ۔دکتر اشوک

 

 

در جلسه مجلس رضا ربانی اظهار داشت که انتخابات چه طور ممکن است که شفاف برگزار شود چرا نیروهای امنیتی داخل اتاق های رای خواهند بود۔اگر اتخابات از قبل ساخته شده انجام یافت نتایج بدی را مشاهده خواهید کرد اگر در انتخابات سعی شود که نوزادهای تیست تیوب تولید  شوند اثرات بدی برای مملکت خواهد داشت، اثرات بدی بر کشور خواهد داشت.


 
طبق گزارش راز نیوز به نقل ازاسلام تایمز در جلسه عمومی مجلس امروز افراد مجلس بر شفافیت برگزاری انتخابات اظهار نظر داشتند کمیوسیون انتخابات و حکومت نظارتی را شدیدا نقد کردند۔ در حالی که از  نخست وزیر نظارتی ایالت پینجاب حسن عسکری درخواست مستعفی شدن را خواستند در جلسه مجلس امروز سیناتور های حزب مردمی پاکستان و حزب مسل نون لیگ از کمیوسون انتخابات و حکومت نظارتی شدیدا گلایه و نقد کردند ۔ رضا ربانی گفت افراد حزب مسلم نون لیگ را دارند دستگیر میکنند و در چنین  وضعی چطور ممکن است که این انتخابات بصورت شفاف برگزار شود۔ چرا نیروهای امنیتی داخل اتاق های رای مستقر میباشند اگر انتخابات ساخته شده رخ افتاد نتایج سنگینی را مشاهده خوهید کرد اگر در انتخابات سعی شود که نوزادهای تیست تیوب تولید  شوند اثرات بدی برای مملکت خواهد داشت


 
رضا ربانی اظهار داشت آیا کمیوسون انتخابات نمیبیند که برای دو حزبهای بزرگ عرصه را تنگ کرده اند به نامزدهای انتخاباتی امر میشود که تبلیغات انتخاباتی خود ر ارها کرده بیایند در دفتر نیب( اداره پاسخگوی ملی) بنشینند آیا کمیسون انتخابات این همه نا انصافی را نمیبیند ۔ ملت پااکستان جواب خود را از کمیوسون انتخابات میخواهد۔ حکومت نظارتی و کمیوسون انتخابات در انجام دادن وظائف قانونی خود ناکام مانده است ۔ در جسلسه انتخاباتی شاهد خاقان عباسی سنگ پرتاب میشود و ولی نسبت به این موضوع کمیوسون انتخابات یک جوری سکوت کرد که انگار از ماجرا بی خبر است۔ رضا ربانی افزود به چه دلیلی کارمندان بانک ها را در منتظمین اتاق های رای قرار داده اند ؟ نیروهای امنیتی را با چه قانون و ضوابط مسقر کرده اند ؟ قبلا کمیوسون انتخابات گفت که نیروهای امنیتی ارتش فقد بیرون از اتاق هایرای مسقر خوهند شد ولی با چه مجوز و علتی این نیروهای امنیتی داخل اتاق های رای مستقر خواهند شد۔با چه مجوزی حزب های غیر قانونی و تکفیری و کسانی که اسماشان در لیست سیاه قرار گرفته  در انتخابات شرکت میکنند کمیوسون انتخابات با چی قانونی به اینها اجازه شرکت در انتخابات را داده است۔


 
رهبر اپوزیشن شیری رهمان هم اظهار داشت که اوضاع بهتر بنظر نمایید مملت و انتخابات سر دو راهی ایستاده اند شما با آوردن حزب های مسلح در وسط صحنه دارید تفرقه ایجاد میکنید وقتی چنین افردی در مجلس بیایند چه گفتگوهی خواهند داشند شما کودتان تصور کنید اگر این چنین افراد در مجلس بیایند نفس هه را خواهند گرفت ۔ وزیر دخله ایالتی حکومت نظارتی باید استعفا بدهد۔


 
سیناتور حزب مسلم لیگ پرویز رشید اظهار داشت حکومت نظارتی جواب دهد با کسی برخورد پسر حقیقی با کسانی برخورد پسر قلابی میکنید چرا عمران خان در ماجرای سوار شدن پیش اداره نیب و همچنین در قضیه تجمع از اداره ضد تیروریست مستثنی قرار داده شد۔ اگر به عزیزی استثنا داده میشود چرا  حنیف عباس ر استثنا نکردند وزیر اعلی حکومت نظارتی در یکی از اخبارهای هندوستان اظهار داشت که در ایالت پینجاب کرسی های  تحریک انصاف افرزوده خواهند شد۔ حسن عسکری باید مستعفی شود پرویز رشید اظهار داشت که حکم ایفی درین علیه حنیف عباس بیان خواهد شد۔ آیا آن حکمی که تا هفت سال قبل اجرا نشد آیا دوران انتخابات حکم دادن در این زمینه لازم میباشد۔ بخاطر دیدن شکست شیخ رشید حکم حنیف عباسی را در این میدان آورده اند ۔ رئیس کمیوسون انتخابات باید اداره نیب را در مجلس بخواند و جواب همه سولات را بخواهد۔

 

 

 

ارسال نظر

 
1