خبر فوری

 
 
سازمان ملی گرای مسلح بلوچ از قتل یک عضو مهم جوخه مرگ خبر داد
کد خبر :1571638457

16:07 1401/03/01


برچسب ها : BLF, افراد مسلح بلوچ, بلوچستان, ترور, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت ترور نور احمد بنگلزئی یک عضو کلیدی و چریک جوخه مرگ ارتش پاکستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF با بیان اینکه فدائیان سازمان امروز شنبه( 1 خرداد) طی تیراندازی مقابل بیمارستان در مستونگ نور احمد بنگلزئی از اعضای مهم جوخه مرگ در بلوچستان و یک چریک کلیدی ارتش پاکستان را به هلاکت رسانده است، افزود: نور احمد بنگلزئی در زمینه ترور و ربایش افراد وابسته و حامی مقاومت ملی بلوچستان و افراد بی گناه با ارتش همکاری می کرد و وی از همدستان مهم سراج رئیسانی رئیس اسبق جوخه مرگ ارتش پاکستان در ماموریت "قتل عام بلوچ ها" می باشد.

سخنگو اظهار داشت: پس از هلاکت رئیسانی، تمامی مسئولیت ها به بنگلزئی سپرده شد و وی را به عنوان رهبر حزب سیاسی "حزب مردمی بلوچستان BAP" به نمایش گذاشتند. گروه بنگلزئی در مناطق مستونگ، بولان و اطراف آن مشغول بود و علاوه بر دست داشتن در شهادت و ربایش فعالان بلوچ، در اقداماتی چون سرقت، ربایش برای پول و اخاذی نقش داشته اند.

 

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه بیانیه خود ضمن هشدار به تمامی افرادی که علیه ملی گرایان مسلح بلوچ با ارتش پاکستان همکاری می کنند از جمله نیروی پلیس محلی و نیروی لیویز، خاطر نشان ساخت که سرانجام تمامی چنین افرادی همین است.  ما هشدار می دهیم که از آسیب رساندن به افراد مرتبط با جنبش ملی بلوچ و هواداران آنها خودداری کرده و در مسیر جنبش ملی بلوچ، موانع ایجاد نکنند، در غیر این صورت سازمان قادر است برای دفاع از منافع بلوچستان و مردم بلوچ تا هر حدی پیش رود.  

ارسال نظر

 
1