خبر فوری

 
 
سازمان ملی مقابله با تروریسم پاکستان نسبت به وقوع حمله بزرگ تروریستی در کراچی هشدار داد
کد خبر :810662630

16:01 1399/11/15


برچسب ها : پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, حمله تروریستی, سازمان ملی مقابله با تروریسم, نیروهای رنجرز, هشدار امنیتی,

سازمان ملی مقابله با تروریسم پاکستان(NACTA) طی بیانیه ای نسبت به وقوع حمله بزرگ تروریستی در شهر کراچی هشدار و خواستار تشدید تدابیر امنیتی در سطح شهر شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سازمان ملی مقابله با تروریسم پاکستان(NACTA)  طی بیانیه ای نسبت به وقوع حمله بزرگ تروریستی در شهر کراچی هشدار و خواستار تشدید تدابیر امنیتی در سطح شهر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سازمان ملی مقابله با تروریسم در این بیانیه ضمن هشدار در خصوص وقوع حادثه تروریستی در سطح شهر کراچی اعلام نمود: تروریست ها در حال طراحی عملیات بزرگ تروریستی برای هدف قرار دادن یکی از سازمان های مهم دولتی طی روزهای آتی هستند و بدین منظور در یکی از مناطق حومه شهر نیز خودروی مملو از مواد منفجره آماده شده است، این تروریست ها می توانند از طریق انفجار انتحاری به صورت فردی و یا انفجار خودرو و یا موتور سه چرخه دست به اقدام تروریستی بزنند.

در این بیانیه سازمان ملی مقابله با تروریسم همچنین نسبت به وقوع حمله تروریستی در تاریخ 20 بهمن ماه هشدار داده و به تمامی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی از جمله پلیس، نیروهای رنجرز و دیگر نهادهای امنیتی دستور داده است به منظور پیشگیری از هرگونه واقعه ناگوار تدابیر امنیتی را تشدید نمایند.

ارسال نظر

 
1