خبر فوری

 
 
سازمان ملل متحد مسعود اظهر را تروریست بین المللی خواند
کد خبر :1514517561

22:39 1398/02/11


برچسب ها : پاکستان, سازمان ملل متحد, مسعود اظهر, هند, کشمیر,

سازمان ملل متحد مسعود اظهر را به عنوان تروریست بین المللی اعلام کرد. پس از دستبردار شدن کشور چین از اعتراضات فنی، سازمان ملل متحد مسعود اظهر را به فهرست تروریست ها اضافه کرد.


 

به گزارش راز نیوز، سازمان ملل متحد مسعود اظهر را به عنوان تروریست بین المللی اعلام کرد. پس از دستبردار شدن کشور چین از اعتراضات فنی، سازمان ملل متحد مسعود اظهر را به فهرست تروریست ها اضافه کرد. چین پیش از این 4 بار در مورد افزودن نام مسعود اظهر به لیست تروریست ها مخالفت کرده بود. امروز (چهارشنبه) اضافه کردن نام مسعود اظهر به لیست سیاه در دستور کار سازمان ملل متحد بود.

شکست توطئه هند علیه پاکستان

دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: توطئه هند علیه پاکستان شکست خورد. وی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: پاکستان مخالف تروریسم است و برای گروهای تروریستی هیج جایی در خاک پاکستان وجود ندارد.

هند و آمریکا در صدد ایجاد ارتباط در رابطه با مسئله کشمیر با مسعود اظهر بودند که پس از دلایل قاطعانه پاکستان در سازمان ملل این توطئه هند با شکست مواجه شد. وی در ادامه خاطر نشان کرد: پاکستان از اقدامات مردم کشمیر به عنوان حق استقلال دفاع می کند. هند مقاومت مردم کشمیر برای آزادی را به عنوان اقدامات تروریستی در سازمان ملل متحد ارائه داده است.

لازم به ذکر است هند در جنگ دیپلماتیک از شکست بزرگی رنج می برد، هند پیشتر نام مسعود اظهر را به عنوان مغز متفکر حمله پلواما کشمیر اعلام کرده بود.

هند و کشور های غربی نام مسعود اظهر را به عنوان مغز متفکر حلمه پلواما کشمیر در سازمان ملل ارائه کرده بودند، اما این کشورها مجبود شدند نام مسعود اظهر را از حمله پلواما حذف کنند.

ارسال نظر

 
1