خبر فوری

 
سازمان ملل متحد رایزنی میان پاکستان و هند را خوشایند خواند
کد خبر :279595818

12:23 1399/12/09


برچسب ها : آنتونیو گوترش, توافق آتش بس, خط کنترل مرزی پاکستان وهند, دبیرکل سازمان ملل متحد, رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد, سازمان ملل متحد, ولکان بوزکر,

وولکان بوزکر رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با خوشایند خواندن تلاش پاکستان و هند برای اجرای توافقنامه آتش بس نسبت به ادامه رایزنی ها میان دو کشور ابراز امیدواری نمود.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| وولکان بوزکر رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با خوشایند خواندن تلاش پاکستان و هند برای اجرای توافقنامه آتش بس نسبت به ادامه رایزنی ها میان دو کشور ابراز امیدواری نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی انجام رایزنی ها میان پاکستان و هند برای پایبندی به مفاد توافقنامه آتش بس سال 2003 میلادی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد آن را اقدامی مثبت در جهت گسترش صلح و ثبات در منطقه عنوان نمود و گفت: این توافقنامه الگوی برای دیگر کشورهاست که ارزش های مجمع عمومی سازمان ملل متحد را به نمایش می گذارد.

پیش از این آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نیز تلاش اسلام آباد و دهلی نو برای انجام رایزنی ها جهت پایبندی به توافقنامه آتش بس در خط کنترل مرزی کشمیر را گامی مثبت در راستای برپایی صلح در منطقه دانست و ابراز امیدواری نمود مسیرهای رایزنی و گفتگو میان دو کشور هموار و آسان گردد.

ارسال نظر

 
1