خبر فوری

 
 
سازمان ملل متحد جنایت تروریستی داعش در قتل شیعیان هزاره در مَچ را محکوم کرد
کد خبر :1772044449

14:52 1399/10/17


برچسب ها : آنتونیو گوترش, پاکستان و سازمان ملل متحد, دبیر کل سازمان ملل متحد, رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد, سانحه مچ, شیعیان پاکستان, شیعیان هزاره, گروه تروریستی داعش, ولکان بوزکر,

آنتونیو گوترش دبیرکل و ولکان بوزکر رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در پیام های جداگانه قتل هولناک شیعیان هزاره به دست عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه مچ ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم نمودند.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| آنتونیو گوترش دبیرکل و ولکان بوزکر رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در پیام های جداگانه قتل هولناک شیعیان هزاره به دست عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه مچ ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فرحان حق معاون سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در مصاحبه مطبوعاتی خود در نیویورک ابراز داشت: دبیرکل سازمان ملل متحد حمله تروریستی در ایالت بلوچستان و قتل هولناک 11 معدنچی را به شدت محکوم می کند و مراتب تاسف خود را با خانواده قربانیان این حادثه و ملت و دولت پاکستان اعلام می دارد.

وی افزود: ما اطمینان داریم مقامات پاکستان تمام تلاش خود برای محاکمه عاملان این اقدام تروریستی را به کار خواهند بست.

همچنین ولکان بوزکر رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز در پیامی جداگانه ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی در منطقه مچ و جان باختن 11 معدنچی در پی این حمله ابراز داشت: به خانواده جان باختگان این حادثه و ملت پاکستان تسلیت می گویم.

منیر اکرم نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد نیز طی پیامی ضمن قدردانی از این دو مقام سازمان ملل متحد مدعی شد: پاکستان در امر مقابله با گروه های تروریستی که از پشتیبانی قدرت های خارجی برخوردارند به موفقیت های بسیار خوبی دست یافته است.

وی افزود: ما با انعطاف پذیری، صبر و استقامت دشمنان صلح و اربابان آنها که در خارج از مرزها در پناهگاه های امن خود لطف اندوز می شوند را شکست خواهیم داد.

 

ارسال نظر

 
1