خبر فوری

 
 
سازمان ملل متحد : امکان دارد نوار غزه هرلحظه همچون آتشفشانی منفجر شود
کد خبر :960544636

17:06 1397/06/31


برچسب ها : اسرائیل, سازمان ملل متحد, فلسطین,

نیکلاس میلادنوف نماینده سازمان ملل متحد در خاورمیانه، هشدار داد که امکان دارد نوار غزه هرلحظه به صورت آتشفشانی منفجر شود.


به گزارش رازنیوز به نقل از خبرگزاری خیبر صهیون، نیکلاس میلادنوف نماینده سازمان ملل متحد در خاورمیانه، هشدار داد که امکان دارد نوار غزه هرلحظه به صورت آتشفشانی منفجر شود. وی جامعه جهانی را مسئول نابسامانی ها و اوضاع نامناسب نوار غزه دانسته است.

وی در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت سازمان ملل در نیویورک گفت :جریان داشتن اقدامات غیرقانونی اسرائیل در اراضی فلسطین اشغالی، منجر به ایجاد مشکل جدی و مشکل تشکیل دولت فلسطین شده است.

نماینده سازمان ملل گفت : باید مردم را امیدوار کنیم و از ورود به کوچه ای که به بن بست منتهی می شود نیز اجتناب ورزیم. برای دستیابی به این امر باید از اقدامات غیر قانونی و تسلط جویانه اسرائیل جلوگیری کرده و فلسطین را برای مذاکرات آماده کنیم.

وی افزود، در وضعیت کنونی فلسطین، برای پایان دادن به درگیری های مابین فلسطین و اسرائیل، فرمول های ارائه شده کارساز خواهند بود اما قبل از آن باید تمامی احزاب و گروه ها باید ،بایکدیگر همکاری و واکنش مثبت داشته باشند.

میلادنوف افزود، اکنون وضعیت نوار غزه بسیار وخیم و نگران کننده است به طوریکه هرلحظه امکان انفجاری همچون انفجار آتشفشان وجود دارد.

نماینده سازمان ملل گفت : جامعه جهانی با بازگردانی کمک های انسان دوستانه می تواند منطقه را از نابودی نجات دهد. وی تاکید کرد که اسرائیل باید تمامی تحریم هایی را که علیه فلسطین و نوار غزه اعمال کرده است را پایان داده و تمامی وسائل مورد نیاز را به نوار غزه ارسال کند.

ارسال نظر

 
1