خبر فوری

 
سارنگ جویو از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت
کد خبر :412829055

10:31 1399/05/27


برچسب ها : افراد ربوده شده سند, پلیس کراچی, سارنگ جویو, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای رنجرز,

سارنگ جویو فرزند تاج جویو نویسنده برجسته سندی که چند روز قبل به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از سطح شهر کراچی ربوده شده بود، صبح امروز آزاد و به منزل خود بازگشت.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| سارنگ جویو فرزند تاج جویو نویسنده برجسته سندی که چند روز قبل به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از سطح شهر کراچی ربوده شده بود، صبح امروز آزاد و به منزل خود بازگشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سارنگ جویو 21 مرداد ماه از منزل خود واقع در منطقه اختر کالونی شهر کراچی بازداشت و ناپدید شده بود.

طبق گفته پدر سارنگ جویو حوالی ساعت 1:30 بامداد 21 مرداد چندین خودروی پلیس و نیروهای رنجرز با حضور در منطقه اختر کالونی آپارتمان را محاصره کرده و دوربین های مدار بسته را منهدم نمودند، سپس نزدیک به 10 تن از نیروهای پلیس و ماموران لباس شخصی با یورش و شکستن درب منزل سارنگ وی را بازداشت و به همراه خود بردند.

سارنگ جویو دانشیار پژوهشی در آکادمی سند ابیاس در مؤسسه علم و فناوری ذوالفقار علی بوتو و دبیرکل مشترک انجمن بیداری سند است.

ارسال نظر

 
1